Duchess skrev 2010-05-27 09:23:25 följande:
Att du klarar av ärliga svar har jag nog listat ut efter att ha läst annat du skrivit Men jag tror ändå att det kan vara bra att förtydliga sådant. Allra värst tycker jag att det är när någon t ex lägger ut en bild på en ring och skriver "Åh, min drömring har just kommit från Albrekts guld! Visst är den jättesnygg?" Tja, vad ska man då göra om man tycker att det ser ut som något som kidsen brukar få i 5-kronorsautomater eller hitta i ett Kinderägg? Det finns bara två alternativ: säga at den är fin (och ljuga) eller inte säga något alls.
Jag lägger inte ut bilder på mina grejer för jag vet att alla har olika smak och jag vill inte bry mig om vad andra tycker, det ska vara som jag tycker är snyggt, inte vad "jokkmokksolle" tycker om! Iofs lade jag ut mina skor igår, men jag frågade inte nån åsikt heller utan skulle bara visa dem, är det nån som ogillar dem så får dom göra det :) Jag ser skiträliga grejer här på BT men jag håller tyst, så länge man inte bett om min åsikt! Vet bruden vad hon vill ha så ska inte jag vara den som trycker ner henne!
Oj vad jag yrar men jag hoppas ni förstår vad jag menar :)