Moraltanter!!
Hehe inte alltid. Såg någon som satt ut en bild på en klänning och frågade vad folk tyckte. Tror bara det var ett par stycken som svarade positivt. Ser ut som Toapapper hördes ofta.
Själv brukar jag alltid vara ärlig även om det leder till påhopp. Tror att det är bättre i längden. Har till och med, med mina kompisar, gjort upp om att just vara ärlig. Så nu istället för att komma med en vit lögn när man inte orkar ses, vilket kan slå tillbaka så kan vi nu helt enkelt säga det "Nej jag orkar inte träffa dig idag, men vi kan ses någon annan dag"
Det är också väldigt lätt att uttrycka sig fel i forum. Vet att bla jag och Rufsas (använder henne som exempel eftersom hon skrivit i den här tråden) flera gånger har missförstått varann, men när vi diskuterat vidare har det visat sig att vi ofta har samma ståndpunkt. Bla i Barnfritt debatten, då jag tog väldigt illa vid mig av en post Rufsas hade gjort men det visade sig att det bara var ett missförstånd pga dålig formulering. Detsamma har det varit åt andra hållet med när någon har klankat på något i min text som jag inte alls har menat att få att låta eller betyda en viss sak.