Kostnad kring ett litet bröllop?
Inbjudningarna ordnas gratis Albrekts har en bra rean på ringar. Jag hittade min drömring där. strax över 7000 Klänningen budade jag hem på ebay. Kostade mig 600 kr inkl frakt. Samma m skorna. 150 kr inkl frakt. Hår ordnar jag själv. Sminket kommer jag betala 800 för eftersom jag tycker det är skoj att få det gjort så. Mannens nya kostym är måttsydd för strax under 2000 kr. Finns även det att hitta billigt på ebay. Lokalen kostar oss 500 kr. Maten vet vi inte än eftersom vi inte har bestämt men det lutar åt pajbuffe som vi gör själva och sen massa kakor och tårta till kaffet. Har en vän som är fotograf så han ställer upp billigt Lånar bil för transport via vänner så det kostar inte många kronor. Så lägger vi till lite för smått och gott till lokalen. Jag vill exempelvis köpa massa gammalt udda porslin och ha till serveringen. Blir att springa second hand. Sen pyntar vi med gammal spets ljus och diverse små blommor.Tycker det är skitskoj att ha en liten budget för då får man verkligen en kreativ tillställning som man kommer ihåg länge. Budget behöver inte betyda "billigt".