• Skuggan

Hur ska jag göra med deras bröllop?

Jag håller med föregående talare. Se över vilka möjligheter ni har att pressa kostnaderna genom att låna,hitta begagnat, samåka. Kolla över det ganska omgående och hör igen om det verkligen är nej på kostym är det så så osa nej snarast. 

Att inte ha råd med en möhippa på 1500 tycker jag är legitimt när som hellst men när man själv gifter sig i samma veva så är det intea alls konstigt om det inte finns pengar just då.

Verkligheten är krass ibland och har ma ninte råd så är det inte mycket att göra. Trolla med knäna skulle vara en bra egenskap men jag känner väldigt få som kan det.

• Skuggan

Jessica och Daniel skrev 2010-05-27 21:19:58 följande:
    Jag tycker att det känns så himla pinsamt att säga nej i efterhand för att vi inte har råd...

Kan på sätt och vi förså vad du menar, det är aldrig kul att behöva säga att man inte har råd och framför allt inte om man redan anmält att man kommer.

Men, ni kan ju säga som det är. Ni ville verkligen få det att funka, ni har sökt lösningar för att kunna komma men det går inte. Med tanke på att ni gifter er precis innan så är det ju inte svårt att lura ut vad pengarna gått till så att säga.

De måste ju ha tagit sådana situationer med i besäkningen när de valt klädkod och valt att stå fast vid den så det kommer de säkert förstå.

Svar på tråden Hur ska jag göra med deras bröllop?