• Uppsalabrud2010

Morgongåva till mannen?!

Vet inte vad jag ska ge min m2b i morgongåva? Hur gör alla ni andra? Ska ni ge någon morgongåva och isåfall har ni några bra förslag?

• Svar på tråden Morgongåva till mannen?!
  • MallaA

Min ska faktiskt få 2.

Han ska få en klocka och sen har jag köpt en ram och fixat en bild på mig själv som han kan ha på skrivbordet på kontoret. Bilden på frugan är mest en rolig grej

• minimis

Jag vet inte heller vad jag ska ge, ev. en graverad sedelklämma, om jag inte kommer på nåt bättre. Fin klocka, guldhalsband o armabnd har han hunnit få av mig tidigare...

• empa83

min ska få "ett mäktigt möte" eller vad det hette, han är väldigt farsinerad av vilda djur, så han ska få träffa några på nära håll. han har allt det "andra" sedan innan. Tror han kommer bli överlycklig!

• jos2010

Jag tror jag kommer att ge en upplevelse till honom. Han skulle visserligen behöva en ny klocka också men jag vet att han mera uppskattar att göra något tillsammans än att få en grej. En liten miniresa (Åbo-Stockholm) och fotbollsmatch där lutar det mot. Hade gärna åkt till England och bjudit honom på fotbollsmatch där med det räcker pengarna inte till. Det får väl bli på 1 års dagen :)

• Joseful

Jag har köpt ett par manschettknappar som jag valt att gravera in vårt förlovningsdatum och bröllopsdatum på.

Funderar också på att försöka få till ett bra kort i en fin ram eller nått liknande, har ju både kamera och stativ så det borde ju gå att fixa ;)

• a n n a

min man fick bröllopsnatten tillbringad på ett hotell (tillsammans med mig ;) ) samt ett fotoalbum om vår tid tillsammans - det uppskattades :)

• Jmms

Min blivande får en secretbox.

• Bellson
    empa83 skrev 2010-05-30 19:23:44 följande:
    min ska få "ett mäktigt möte" eller vad det hette, han är väldigt farsinerad av vilda djur, så han ska få träffa några på nära håll. han har allt det "andra" sedan innan. Tror han kommer bli överlycklig!
    Var gör man det? Vilka djur finns det? Jag och M2b ska till kolmården och klappa vargarna i sommar. Han älskar djur, men skulle helst av allt träffa en tiger. Vet inte var man kan "klappa" tigrar dock...
  • Aleta
    Bellson skrev 2010-05-30 20:08:41 följande:
    Var gör man det? Vilka djur finns det? Jag och M2b ska till kolmården och klappa vargarna i sommar. Han älskar djur, men skulle helst av allt träffa en tiger. Vet inte var man kan "klappa" tigrar dock...
    Man kan ju komma ganska nära tigrarna på Kolmården också, men klappa dem går nog inte om man vill behålla handen.

http://www.kolmarden.com/Besok-oss/Vilda-Moten/Tiger/

Svar på tråden Morgongåva till mannen?!