• Uppsalabrud2010

Morgongåva till mannen?!

Vet inte vad jag ska ge min m2b i morgongåva? Hur gör alla ni andra? Ska ni ge någon morgongåva och isåfall har ni några bra förslag?

• Svar på tråden Morgongåva till mannen?!
  • giz83

trohet: har du funderat på en sån där fotosesion där du tar fina bilder på dig själv i kläder/underkläder...har hört att det brukar vara väldigt uppskattat...=)

*kärleken är evig*
  • Trohet

giz83 skrev 2010-05-31 10:14:39 följande:
    trohet: har du funderat på en sån där fotosesion där du tar fina bilder på dig själv i kläder/underkläder...har hört att det brukar vara väldigt uppskattat...=)

Oj, nej det har jag inte. Gör man det själv? Eller hur funkar det? Lite pinigt att bli fotad av ngn okänd i underkläder även om M2b skulle bli överlycklig ;0)

• giz83

det finna massa bra fotografer som kan göra det åt dig...

kom på vad det heter...secret box...=)

kolla på företagsregistret under fotografer...

*kärleken är evig*
  • bridesilly

Min man fick en ganska ovanlig gåva. ett presentkort på en tatuering

• Trohet

giz83 skrev 2010-05-31 10:29:47 följande:
    det finna massa bra fotografer som kan göra det åt dig... kom på vad det heter...secret box...=) kolla på företagsregistret under fotografer...  

TACK - du är snäll du! =0)

• Werty
    bridesilly skrev 2010-05-31 10:36:04 följande:
    Min man fick en ganska ovanlig gåva. ett presentkort på en tatuering
    Åh, kul idé!! Skulle nog inte uppskattas här dock.. {#lang_emotions_smile}
  • giz83

trohet...=) ingen fara...=) de e faktiskt nått som jag själv skulle vilja göra, men har inte råd...=(

*kärleken är evig*
  • bridesilly

Werty skrev 2010-05-31 10:39:11 följande:
    Åh, kul idé!! Skulle nog inte uppskattas här dock.. 

nej det är ju självklart olika för alla karlar. jag visste att det var en speciell han ville ha på ryggen men att den var ganska så dyr så då tänkte jag att tja en tatuering varar ju för evigt om man vill så det är ju en bra morgongåva

• Werty
    bridesilly skrev 2010-05-31 10:40:46 följande:
      nej det är ju självklart olika för alla karlar. jag visste att det var en speciell han ville ha på ryggen men att den var ganska så dyr så då tänkte jag att tja en tatuering varar ju för evigt om man vill så det är ju en bra morgongåva
    Ja, håller verkligen med! Han kommer säkert att bli jätteglad!
  • Aleta

Min man hade aldrig smycken förr. Nu tar han aldrig av sitt halsband som han fick av mig.

Svar på tråden Morgongåva till mannen?!