• Uppsalabrud2010

Morgongåva till mannen?!

Vet inte vad jag ska ge min m2b i morgongåva? Hur gör alla ni andra? Ska ni ge någon morgongåva och isåfall har ni några bra förslag?

• Svar på tråden Morgongåva till mannen?!
  • HappyE

Secret box för mig med. Det var hur kul som helst att fota!! Klart att rekommendera, är helt säker på att han kommer bli mycket glad... :)

• empa83

luskade lite i om han skulle vilja ha Secret box, men han sa -varför skulle någon vilja ha sånna blider? jag har ju dig live varje dag...

Fint men ändå en diss....;)

• mct73

empa83 skrev 2010-05-31 13:07:59 följande:
    luskade lite i om han skulle vilja ha Secret box, men han sa -varför skulle någon vilja ha sånna blider? jag har ju dig live varje dag... Fint men ändå en diss....;)

Tihi, jag fick liknande respons från min m2b. Samma sak med underkläderna... inga alla tyckte han var finast

Så jag har funderat och funderat på hans morgongåva och tror att jag kommer köpa tre lagringsbara viner på systembolaget (de får hjälpa mig att plocka ut rätt) 1 som vi kan öppna på vår 1:a bröllopsdag, 1 som vi öppnar på vår 5:e och ett som vi öppnar på vår 10:e bröllopsdag.

Vad tror ni, kan det vara nåt??

• empa83

ja, det läste jag att någon annan gjort! tycker det är en väldigt bra ide, ska nog anppa på den också då vi ÄLSKAR vin;) så vin och rovdjur får nog min man;)

• HelenaO

Jag köpte en fin klocka till min man..lite gulligt för jag fick en klocka av honommed. Så där satt vi i sängen med våra paket som hade exakt samma omslagspapper och skrattade :) Nu har vi varsin vacker klocka som vi alltid kommer att använda!

• KatjaB

jag tänkte hyra en vinrad i frankrike där det ingår en låda vin från gården. Vill man kan man åka dit och semestra någon gång också. (vilket i så fall kostar extra förstås) men tycker det var en kul grej.
    Sen så tänkte jag köpa en klocka med kedja som passar till hans outfit på bröllopet, mest som en kul grej och för att jag vet att han ville ha det.  

• lyckan ler

Åh, det är så svårt det där! Är lite inne på en secret box, men tvekar ändå. Vet att han hade tyckt det var kul, för han säger alltid att jag är så pryd. Så det hade varit en kul grej. Sen å andra sidan; vad ska man med bilderna till sen? Man vill ju inte visa för någon annan direkt... Har också funderat på att hyra en vinrad/vinstock ett år. Men tycker det låter lite krångligt och rörigt när jag läser om det...

• Ingvarsson

Jag har ingen anning om vad jag ska ge honom i morgongåva. Han använder inga smycken & parfym har han massor utav. var inne på att ge honom ett presentkort på att få köra lyxbil men vet inte om det passar.

• avtryck

Jag har gjort en fotobok med foton och texter från vårt liv som pojk- och flickvän. Den har redan landat i brevlådan och blev rätt fin om jag får säga det själv.

• lyckan ler

Ingvarsson skrev 2010-06-09 15:43:48 följande:
    Jag har ingen anning om vad jag ska ge honom i morgongåva. Han använder inga smycken & parfym har han massor utav. var inne på att ge honom ett presentkort på att få köra lyxbil men vet inte om det passar.

Åh, det hade min BM älskat!!! Men är det inte jättedyrt??

Svar på tråden Morgongåva till mannen?!