• Heloise

Är jag löjlig? känner mig inte välkommen

Jag ska ärligt erkänna att jag stavade fel på marsalkens sambo som jag känner och tycker otorligt mkt om, just då fick jag för mig att hennes namn slutade på *blom men det var *mark, när marsalken sa det så ringde jag upp och bad om ursäkt, skämdes som en hund, problemet var att ajg mkt väl vet vad hon heter, det bara slog slint när jag skrev ut namnet på kuvertet.

• Heloise
    Heloise skrev 2010-06-01 14:35:03 följande:
    Jag ska ärligt erkänna att jag stavade fel på marsalkens sambo som jag känner och tycker otorligt mkt om, just då fick jag för mig att hennes namn slutade på *blom men det var *mark, när marsalken sa det så ringde jag upp och bad om ursäkt, skämdes som en hund, problemet var att ajg mkt väl vet vad hon heter, det bara slog slint när jag skrev ut namnet på kuvertet.
    Vad jag menar är att visst det är slarvigt men knappast mer än så, man har ju faktiskt lite att tänka på när man ska gifta sig och vissa saker blir fel, jag glömde ex min egen syster i bordsplaceringen... Inte betyder det att ajg inte älskar henne eller ville att hon skulle komma, nu hann vi iofs korrigera det men det var inte jag som upptäckte det utan min man.
Svar på tråden Är jag löjlig? känner mig inte välkommen