• giz83

Ang bjuda vänner till svensexa/möhippa

hej TF jag tycker inte att det är något konstigt alls att bjuda vänner som inte är bjudna på bröllopet på möhippa/svensexa. kan ju vara för att vi har gjort det klart för alla vänner att vi inte har råd att bjuda alla kompisar även om vi skulle vilja det...vi kommer att ha en fest för vänner efter bröllopet så då får de komma o fira oss då...

och vad gäller hur man ska framföra vilka man skulle vilja ha med så har jag (det kopntrollfreak som jag är) gett min tärna en lista med namn o telnr till de jag vill ha med...sen är det ju upp till henne att ringa de...=) och hon bad iof också om en lista på de som jag ville ha med...=)

• giz83

jag har skrivit en lista för att min tärna har bett mig om en...men sen vet jag inte mycket mer än att det kommer bli en hippa....
    och visst är jag nervös och vill gärna vara med och planera, för det brukar aldrig vara så att det är mig det handlar om utan brukar vara jag som planerar i vanliga fall...=)
    men det känns ändå tryggt att veta att det kommer göras med kärlek och jag vet att det görs med omtanke...=)

• giz83

sebastiana: nej vi har heller aldrig gjort så...men för mig spelar det ingen roll om jag vet vilka som kommer eller inte, men jag har ju bara lämnat en lista på de som jag skulle vilja var med, men sen vet jag ju inte vilka som verkligen kommer att vara där heller...bara ATT det blir nått skoj och ATT min tärna kommer att fixa så det är några av mina kompisar me...=)
    så länge det är en härlig dag med mina vänner så bryr jag mig inte så mycket om just vad vi gör, men sen har jag sagt ifrån att jag inte vill förnedra mig på något sätt! och det litar jag på att hon håller...!

Svar på tråden Ang bjuda vänner till svensexa/möhippa