Kan man leva lyckliga i alla sina dar?
Jag tror att vi kan leva lyckliga i nästan alla våra dagar - inte varje stund, inte varje dag. Det kommer att komma dagar som är tuffa och jobbiga och stunder när vi kanske känner för att ge upp. Men det kommer också att komma dagar när vi flyger...
Om varje dag blir en kamp är förhållandet inte bra. Då är det dags att gå. Och om varje dag är fyrverkerier och rosa fluff, tja, i mina ögon är man då kanske inte alldeles klarsynt i relationen. Ingen människa är perfekt men det behöver de heller inte vara för att relationen ska kunna fungera.
Jag träffade min blivande man sent i livet - jag har varit gift tidigare, han har varit förlovad och nästan gift. Vi har båda blivit brända och vi hade kanske båda tappat tron på kärleken. Men vi möttes och ja, vi hör ihop bara. Det är vi två, och när vi nu till sist vet det så blir allt annat så enkelt. Vi kommer att stöta på problem, men vi kommer att lösa dem för något annat alternativ finns inte.
Jag kommer att ha tre ringar som gift. En traditionell förlovningsring och en traditionell vigselring, och dessutom en tredje ring som har inskriptionen "Alltid". Det säger allt tycker jag!