fibobs skrev 2010-06-12 18:54:41 följande:
Dyrt är ju relativt ;o)Många anser att fotografer är dyra, men vad många inte förstår är allt jobb som läggs ned på just dig. (ingen kritik till KristinaDubb) Det är många många timmar som läggs ned på att få fram de fina bilderna. Jag anser att du får lite vad du betalar för. Han må vara dyr, men han är oerhört proffsig, som KristinaDubb skriver. Han har ett annat tänk och lyssnar in paret. Han var hos oss igår för att gå igenom vår vigsel, och han är enormt lyhörd, samtidigt som han har bra, roliga idéer.....om du vågar.Och som du säger, brukar han börja med att hedra paret på sitt sätt.....Jag kan inget annat än varmt rekommendera
honom.Ni kommer inte att ångra er!Kram
Jag tror att du missförstod mig. Vi gifte oss för snart två år sedan och då hade vi Bruno som fotograf.
Trots att vi fick betala mycket var vi otroligt nöjda med bilderna Men det vikigaste var att han inte kändes som en fotograf. Han kändes mer som en familjemedlem som fotograferade oss.
Men sen ska jag nämna att det finns andra fotografer som är duktiga. Jag har en förkärlek för Gardemarks bilder.