fibobs skrev 2010-06-13 17:26:37 följande:
Nej nej, jag missförstod inte och mitt inlägg var mer riktat till de andra läsarna. Jag förstod att ni hade honom för ett tag sedan och var hemskt nöjd, det är precis det jag menar med Bruno.Han är så proffsig. Han bara finns där....gör sitt jobb utan att märkas så mycket. Tar bilder som du inte visste man kunde ta ;o)Men som du sa är han ganska dyr, men ibland får man vad man betalar för.Finns ni på hans hemsida?Sett det senaste han lagt in om vinterbröllopet? Fint va!!Kramis
Ja de vinterbilderna var superfina. När man ser dem tänker man f*n att vi inte snöade närvi gifte oss :)
Nej Vi är inte på hemsidan. Han har inte uppdaterat sin sida på ett tag. Vi tycker att vi fick coolare bilder än de som finns på hemsidan men han har inte lagt in något nytt på ett tag.
För ett tag sen försökte vi få tag på honom för barnfotografering men det var i stort sätt omöjligt. Han var fullbokad. Vi ska försöka boka honom för en trash the dress fotografering i höst. Ska bli jätteroligt, har en del knäppa idéer, vilket han gillar. :)