• ClaraH

Tipsa mig om fotograf i Linköping!

Jag gillade verkligen Karin Froms bilder. De var jättefina.

• ClaraH

KristinaDubb skrev 2010-06-16 19:20:43 följande:
    Ja men jag tycker ändå att det låter på tok för billigt. De flesta fotografer kostar ett par tusen och det är inte ofta det ingår några bilder.  Återigen, han har riktigt fina bilder i sin portfölj.  

När han fotar brudpar får man välja olika paket, det billigaste ligger på drygt 5000, kommer inte ihåg den exakta summa, nästa steg var uppåt 7500. Då ingår ett vissta antal bilder och förstoringar tagna från en timmes fotografering. Tycker inte att det är direkt billigt men jag har inte kommit så långt i min jämförelse är. Någon som vet vad Karin From kostar?

• ClaraH
    annab10 skrev 2010-08-22 21:01:08 följande:
    Eh nä det var skitdyrt för 1 timme...när jag vet fotografer som tar det för en heldag!! och ja då ingår alla bilder, en hel del antal högupplösta vidgjorda bilder, tackkort och transport t/r samt ja även till make up och hår på det beroende på hur avancerat det ska vara, annars vet ja det tillkommer möjligen 1000 kr men det är då totalt 7000 för en heldag och det är inte många du hittar som har sådant bra pris eller? Det skulle säkert kosta 15000 och uppåt om inte mer men OM du hittar en billigare vill ja du berättar det för mig. Heldag för mig = morgon - kväll och det är minst 8 timmar kan jag lugnt säga.
    Vilken fotograf tar 7000 för en hel dag? Vill gärna ha tips!
  • ClaraH

HappyLady skrev 2010-08-23 08:53:46 följande:
    Jag kan varmt rekommendera Katja Kircher! www.kircher.se/ Hon tar helt fantastiska bilder och är öppen för att fota både klassiska bilder och alternativa, inomhus och utomhus. Kontakta henner för prisuppgifter. Jag har för mig att hon har en väldigt rimlig prisbild.

Tack för tipset, jag har tagit en kontakt. Har du själv fotats av henne?

• ClaraH

Fast om man inte tar något betalt får man väl erbjuda tjänster här tror jag...

Svar på tråden Tipsa mig om fotograf i Linköping!