• JT2010

Tipsa mig om fotograf i Linköping!

För mig finns bara en riktigt bra fotograf i Linköping och det är JFalk! Så otroligt duktig och inte alls dyr som alla tror. För en timmes foto tar han bara 6500:- och då får man 16 bilder i album, bild i tidning, ett x antal tackkort (kommer inte ihåg för jag valde bort detta + själva albumet mot fler bilder som ingår i priset än 16). Vi ville fotas i 2h och för den extra timmen tog han bara 1500:- extra. Hade en timmes konsultation där han lyssna på önskemål och förslog hur vi skulle göra. Han redigerar och retuscherar bilder efter önskemål och får en att bli riktigt avslappnad på den stora dagen. Riktigt proffsig!

• JT2010
    annab10 skrev 2010-08-18 10:12:46 följande:
      6500 kr i timmen = wow, det var inte billigt för 1 timme..
    Inte mkt dyrare än flera andra vi kollade med i lkpg. De ville ha 5000-5500kr så då var det inte svårt att välja falk för bara 1000-1500kr extra.
  • JT2010
    annab10 skrev 2010-08-22 21:01:08 följande:
    Eh nä det var skitdyrt för 1 timme...när jag vet fotografer som tar det för en heldag!! och ja då ingår alla bilder, en hel del antal högupplösta vidgjorda bilder, tackkort och transport t/r samt ja även till make up och hår på det beroende på hur avancerat det ska vara, annars vet ja det tillkommer möjligen 1000 kr men det är då totalt 7000 för en heldag och det är inte många du hittar som har sådant bra pris eller? Det skulle säkert kosta 15000 och uppåt om inte mer men OM du hittar en billigare vill ja du berättar det för mig. Heldag för mig = morgon - kväll och det är minst 8 timmar kan jag lugnt säga.

Gifte oss 12 juni och är supernöjda med våra bilder =) Men hoppas du hittar någon som du tycker är prisvärd =)

• JT2010
    annab10 skrev 2010-08-24 20:21:05 följande:
    Eh ja självklart för vår fotograf kostar endast 7500 kr (heldag) och då ingår ALLA bilder högupplösta varav 20 bilder extra digitalt retuscherade OCH även makeup/hår till brud!!
    Kul att ni har någon ni gillar som dessutom är billig. Förutom Falk som fota oss i 2h före vigseln hade vi ett annat film/foto team med från ca 1h före vigseln till ca kl 3 på natten när festen tog slut som tyvärr inte är billig men man gifter sig bara en gång så vi tycker allt var värt det :)
Svar på tråden Tipsa mig om fotograf i Linköping!