Inlägg från: Blomsterbrud 2008 |Visa alla inlägg
  • Blomsterbrud 2008

Tipsa mig om fotograf i Linköping!

KristinaDubb skrev 2010-06-16 19:20:43 följande:
    Ja men jag tycker ändå att det låter på tok för billigt. De flesta fotografer kostar ett par tusen och det är inte ofta det ingår några bilder.  Återigen, han har riktigt fina bilder i sin portfölj.  
    Men alla fotografer har ju olika typ av prissättning, oavsett om dom är professionella eller inte. En del tar högre timpenning och andra tar mer för själva bilderna... endel har paketpris.

KristinaDubb skrev 2010-06-16 19:20:43 följande:
    Ja men jag tycker ändå att det låter på tok för billigt. De flesta fotografer kostar ett par tusen och det är inte ofta det ingår några bilder.  Återigen, han har riktigt fina bilder i sin portfölj.  
    Men alla fotografer har ju olika typ av prissättning, oavsett om dom är professionella eller inte. En del tar högre timpenning och andra tar mer för själva bilderna... endel har paketpris.

Vi hade Fotografica från Norrköping. Superduktiga. Låg timpenning. Dyra foton!

Anders Pettersson som tipsades om ovan är en jättebra amatörfotograf!

Midvinterflicka skrev 2010-08-19 08:22:03 följande:

Sen beror det ju alltid på vad som ingår i priset också, ex x antal tackkort, förstoringar, antal bilder, hur många högupplösta, vem som äger rättigheterna, album etc. Så man måste höra sig för noga vad som ingår i priset, annars är det som att jämföra äpplen och päron.

Excactly!

Lycka till med allt!

Svar på tråden Tipsa mig om fotograf i Linköping!