Bröllop 2011 Göteborg.
Vi skall också gifta oss -11, den 3/9 är det tanken att det blir, skall preliminärboka tiden i kyrkan snart.
Vi tillhör sedan ett år tillbaka Kortedala församling, men kommer att gifta oss i Jonsered (min M2B är född och uppväxt i Partille och jag är född där, Kortedala är bara en mellanlandning ;)) Vill dock se hur kyrkan ser ut inuti innan vi bestämmer oss helt, men utvändigt är den helt uderbar!
Som lokal funderar vi på Göta Bio i Jonsered, för att det är nära och lite speciellt. Att både jag och sambon är riktiga filmfantaster gör lokalen ännu mer intressant.
Vi blir 55-60 personer utöver mig och sambon och tanken är att bjuda på pajer (för att håll priset nere samt för att de är lätta att anpassa efter olika behov). Hur vi gör med alkohol är inte helt säkert ännu, Vi kommer att ha barn som närvarar.
Att jag skriver i den här tråden beror på att det ju faktiskt är i Göteborg vi bor, men vi inte har hittat någon kyrka som tilltalar oss inom komunen Våra alternativ har varit Gröenkapellet i Landvetter och Jonsereds kyrka, och Jonsered blev mer praktisk för oss.