Bröllop 2011 Göteborg.
Vi ska slå till den 20 Augusti 2011.
Någon annan som planerar bröllop inför 2011?
Vi ska slå till den 20 Augusti 2011.
Någon annan som planerar bröllop inför 2011?
Jajjemen!
Vi ska gifta oss den 6 augusti 2011.
Det ska bli underbart härligt! Inte ens ett tråkigare Göteborgsväder kan förstöra den här känslan! =)
Här är en till, 27 augusti 2011.. Snart har tråden täckt hela augusti månad
Trevligt och se att vi är fler!
Har ni något i planeringen färdig ännu?..:)
Förutom datum som är klart :) har vi bokat festlokal som blir Varmbadshuset. Idag fick jag en blomma med den exakta färgen som vi vill ha som tema så färgen blir nog gammel rosa med mer ton i det lila.. :) I övrigt har jag en här hemma som vägrar kolla på något mer innan semestern i år och jag får under inga omständigheter ta egna beslut så det är bara att vänta ;) Hur går det för er ?
Jag ska också gift mig nästa år! Vi gifter oss den 21 Maj, så inte i augusti :) Vi har bokat lokal, men kan inte boka kyrka förän den 1 sept. Har ni andra tänkt gifta er kyrkligt el borgligt?
Vi ska gifta oss i Masthuggskyrkan.
Annars vad gäller planering, så har vi i alla fall köpt det viktigaste; Klänningen! =)
här är en till som skall gifta sig fast inte förens i september 2011
Kul med en tråd med en massa göteborgare
Jag kikar också en del på klänningar, har hittat den som jag tror jag vill ha!
Vad är det för klänning du har hittat?
Läste att du inte kunde boka kyrka förrän senare i år, det är samma här. =( Vilken plågsam väntan...
Vilken kyrka hade ni tänkt gifta er i? Vi funderar över Ögryte gamla kyrka, vi bor i närheten och ska ha festen vid Delsjön, så den ligger ju nära och bra, sen är den ju otroligt vacker också.