• Fröken Skruttis

Bröllop 2011 Göteborg.

Vi ska slå till den 20 Augusti 2011.

Någon annan som planerar bröllop inför 2011?

• Svar på tråden Bröllop 2011 Göteborg.
  • 27augsti2011

Vi ska gifta oss 27/8 2011 (Kanske inte så svårtippat :D) i Kungsbacka, så får jag lov att hänga med er? Bor ju ändå i Götet så...?:)

• Motorbruttan

Klart du får. jag bor i Partille och det e inte heller "i" göteborg.

• kikki kikki

Och jag i kungälv.....men anser att jag är gbg:are för jag bodde där innan...ler....och är nästan varje dag i gbg.

• lovvydovvy

Kikki Kikki: vad roligt med en till i Kungälv! Var ska ni ha festen?

• Nikeh

Nu har min klänning kommit hem!

När jag beställde dem sa de att jag skulle räkna med 3 månader; det tog fyra veckor. Jag är hur glad som helst! Nu gäller det bara att inte titta på den jämt och ständigt.

• 27augsti2011

Nikeh: Vilket konstverk :) Verkligen jättefin. Du har säkert redan sagt det, men varifrån har du köpt den?

Till er andra, känner mig också som en Göteborgare till 1000! Har ju bott här hela livet. Men vi känner prästen i Kungsbacka personligen, så vi vill vekrligen att han ska viga oss. Därav att vi byter stad och län :)

• Nikeh

27augsti2011: Tack så mycket! Jag köpte den på House of Brides i Köpenhamn. Det är en Pronovias; Jag är totalt kär och kramar lite på den varje morgon. Jag är så fjantig.  

Måste kännas bra att ha en präst som man känner sedan innan. Förhoppningsvis inte någon risk att prästen säger fel namn i alla fall...  

• Motorbruttan

Och jag köpte min klänning idag :) en Allison Marie från Maggie Sottero. Blev jätte kär i den och tog den direkt Och nu är det bara 372 dagar kvar tills jag går längs altargången.

• kikki kikki

lovvydovvy skrev 2010-07-30 15:52:25 följande:
    Kikki Kikki: vad roligt med en till i Kungälv! Var ska ni ha festen?

Vi har bokat ytterby folkets hus....skitfin lokal med scen och bar och handikapsvänlig. och skaplig stor parkering

Vart ska ni ha eran?

• planeringsdax

Jag är inte heller en gbg:are men känner mig som en...bor i Lindome

Svar på tråden Bröllop 2011 Göteborg.