Inlägg från: Therese142 |Visa alla inlägg
  • Therese142

Bröllop 2011 Göteborg.

Här är en till, 27 augusti 2011.. Snart har tråden täckt hela augusti månad

• Therese142

Förutom datum som är klart :) har vi bokat festlokal som blir Varmbadshuset. Idag fick jag en blomma med den exakta färgen som vi vill ha som tema så färgen blir nog gammel rosa med mer ton i det lila.. :) I övrigt har jag en här hemma som vägrar kolla på något mer innan semestern i år och jag får under inga omständigheter ta egna beslut så det är bara att vänta ;) Hur går det för er ?

• Therese142

Försökte boka kyrka idag med fick svaret att det inte gick innan det var precis 1 år kvar vilket är 27/8 2011.. snacka om att vi blev lite paffa.. försökte tom att säga att det bara är 15 dagar kvar men icke sa nicke.. andra som är i samma situation ?

• Therese142

Semlorna skrev 2010-08-12 21:21:47 följande:
      Vi får inte boka förrän 6 månader innan så vi har lagt in en preliminärbokning sålänge. Det är bra att det finns regler, speciellt om kyrkan är populär. Tänk om nån ringt innan om det datumet och fått besked om att det är ett år innan som gäller och så får du då boka i förväg.

Det har du rätt i. Fast vi frågade även om prel bokning och det var inte heller aktuellt. Antingen eller verkade som. Det bara att vänta och hålla tummarna!

Svar på tråden Bröllop 2011 Göteborg.