Inlägg från: Helcore |Visa alla inlägg
  • Helcore

Bröllop 2011 Göteborg.

Jag skall oxå stå brud i nästa år!:) 

Vi bor i Göteborg och har under en längre tid letat lokal, men vi har samma krav som många andra att man skall kunna ta med egen mat och dryck. Vi vill även ha en borgligvigsel utomhus vid havet. Lokalen vi har bokat ligger i Hjuvid. Det är plats för 120 gäster och ligger jätte vackert! Vi betalar 9000,- från fre-sön inkl allt till dukning (även kandilabrar, linne dukar och servetter) samt städning. 

Vad långt många av er verkar ha kommit.....nu är jag tokladdad!

Vad roligt att kunna följas åt!

• Helcore

Hej Pato!

Vi var och tittade på lokalen för några månader sedan och blev jätte förtjusta! De är jätte trevliga och vi tyckte det var så skönt att allt finns i lokalen! Vi beräknas bli ca 80 gäster, men jag vet de har haft över 100 gäster. Det jag tycker är bra med lokalen ärattden ligger jätte fint med 20 minuter från gbg, det går kommunalbuss varje timme fram till 4 på morgonen och man får festa hur länge man vill:) Dessutom hyr man lokalen fre-sön vilket gör att man kan fixa och dona kvällen innan (vi har dock att städning ingår)

Men titta in på deras hemsida och jag svarar gärna om du har fler frågor, dels har jag varit runt och tittat på en massa lokaler samt att jag jobbar i branschen:)

http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=198190

Lycka till!!

Svar på tråden Bröllop 2011 Göteborg.