Inlägg från: Monarkfjäril |Visa alla inlägg
  • Monarkfjäril

Bröllop 2011 Göteborg.

Vi planerar också för nästa år. Bröllopet blir några mil utanför stan men vi bor i Göteborg.
    Kyrka och lokal är bokade allt annat hänger lite i luften =)

Runi: Hoppas du har kommit på en bra lösning för tårtan. Vet inte om du fortfarande är intresserad av intryck av La Cuvée.
     Jag har varit där på en fest med sittande middag. Mysig lokal med "källarvalv". Litet dansgolv och bar.
     Nackdelen, tycker jag, är att det inte är fri sikt överallt i lokalen pga pelarna.

• Monarkfjäril

Känner mig lite förvirrad just nu. Vi var och kollade på en lokal till i helgen.
    Hade redan räknat bort de för att den ligger lite över vår budget, men det var så fint.
    Får se när offerten kommer om det ens är ett tänkbart alternativ...

Prinssesan Törnrosa: Känner lite som du men när jag pratade med lite folk nu i helgen upprepade de hela tiden att det är ingen stress eftersom det är så långt kvar =).
    Men visst skulle det vara skönt att ha liiite mer färdigt.

Runi: Verkligen trist med La Cuvé, har ni hittat några andra alternativ?

Ni som har tittat/fixat klänningar var har ni varit och provat?

• Monarkfjäril

Runi skrev 2010-09-07 08:21:10 följande:
    Monarkfjäril: Hittade ingen lokal som var ledig och som jag tyckte var sådär perfekt så bestämde mig för att jag kunde nöja mig med något "okej" och lägga resten av summan jag hade lagt undan för lokal på att dekorera ;) Hittade folkets hus i Ytterby som har en bra grund för att få så som jag vill ha det sen har jag många vänner som är intresserade av att dekorera så det ska nog bli bra.  Inte drömstället men med lite extra jobb blir det nog väldigt bra :)  

Det är underbart med bra vänner =)

Svar på tråden Bröllop 2011 Göteborg.