24/7 2010
Hej!
Kul med en tråd för våran dag! Sitter just nu och funderar på om jag ska fixa klart servetterna...
Hej!
Kul med en tråd för våran dag! Sitter just nu och funderar på om jag ska fixa klart servetterna...
Hej igen!
Fick just reda på att det bli ändringar på de som kommer... så nu måste vi fixa om bordsplaceringen igen. Hoppeligen så går det snabbare den här gången!
Jag och min blivande gjorde en lista ikväll på saker som ska fixas innan bröllopet. Det blev en hel del. Låt oss säga så här: Om vi skulle fixa en grej per dag skulle vi vara klara 11 dagar efter vi gift oss!
Hur går det för er?
Hej allihopa!
Det är bara elva dagar kvar nu!
Hur går det?
Själv håller jag på pilla ihop vigselprogrammet!
Det är så härligt att ha folk i precis samma situation!
Man går igenom allt förtifem miljarder gånger just nu!
Idag fick jag (min BM är just nu inte i samma stad) se våra egendesignade ringar för första gången! De vart precis, om inte bättre än vad jag hade tänkt mig!
Men vi får dem först på tisdag... så det är lite väntan kvar...
Skrev just klart listan på alla tider, alla saker och allting som man ska tänka på inför de två sista dagarna. Känns riktigt bra att ha det gjort, allt känns så mycket mindre stressande.
Va bra att det löste sig med tårtan!
Kanske ska nämna en rolig grej om vårat bröllopsdatum?!?
24/7 kan man också se som twentyfourseven. Dygnet runt. Alltid, jämt.
Lite kul! Min BM såg en reklamskylt där det stod och då satt han länge och funderade varför vårat bröllopsdatum stod där tills han kom på att det var det och då berättade han det för mig!
Tänkte om ni inte tänkt på det... kan vara kul... :)
Klart det är okej om du tycker det!
Jag själv ska sy min egna klänning och så kommer jag och göra min egna brudbukett...
Och du, kom ihåg. Det man gärna gör, gör man i regel bra!