Inlägg från: aikidoaasa |Visa alla inlägg
  • aikidoaasa

3/7 2010 sista avsnittet...

Oj!

Dags att skapa en ny tråd då den gamla försvunnit.

Det är mindre än en månad kvar och un börjar pirret känns i magtrakterna.

De som hängt med i de tidigare trådarna och som gifter sig det här magiska datumet är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma
    100703 M och B
    Lillaria
    Majjan79
    Mariaandersson4
    Eriane
    Vi 3
    Jessie81
    miris
    minimis
    liro2010 (är välkommen även om vigseln är två dagar tidigare, men alla är välkomna!)

• Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...
  • aikidoaasa

24 dagar kvar till vår dag.

Idag var jag hos min frisör moster och testade min frisyr. Jag kommer att vara så fin!

• aikidoaasa

Idag är min blivande på sin svensexa. Jag tror att vi har lyckats vara så hemliga så att han blev glatt överraskad när han blev kidnappad på väg till "träningen". Även min pappa ska med och han var uppspelt igår när jag var över och tycker att det ska vara riktigt kul att få vara med han också.

Undrar om/ när det blir min tur snart eller inte...

• aikidoaasa

Fick en underbar hippa i helgen.

Den startade med att de överraskade mig i lägenheten och efter ett tag stack vi iväg in mot stan och vi klev på en finlands färja. Vi skulle "ta en omväg" till restaurangen där de andra väntade... den festen var dagen efter.

Det är så kul att veta att man har så underbara och trevliga kompisar!

19 dagar kvar!

• aikidoaasa

Mindre än 12 dagar kvar!?

Nu börjar det bli lite småpirrigt!

• aikidoaasa

Var hos frisören idag och gjorde mitt hår mqassor med fint. Det lönade sig att gå till ett nytt ställe som har tid med att arbeta med håret och inte bara jäktar igenom.

9 dagar kvar till vår dag!

• aikidoaasa

6 dagar kvar... och ett ton saker kvar att göra!

Fast det tonet är ganska litet, mest små saker som går ganska snabbt när man väl kommer igång.

Det är väl bäst att jag tar och gör dem nu så att jag inte sitter natten dagen innan och har panik för att de inte är gjorda.

• aikidoaasa

Sitter just nu och redigerar lite secret box foton som jag och en kompis tog idag utomhus.
    Wow! Inte visste jag att jag kunde vara så snygg och sexig!

Nu är det bara resten kvar att fixa!

• aikidoaasa

Det ser ut som också vi kommer att ha tur med vädret.

Just nu sitter jag och fixar med de sista detaljerna för bröllopet och verkligen myser av att äntligen få vara ledig från jobbet.

• aikidoaasa

Känner mig så glad över att vara fru Knifh!

Dagen var den bästa någonsin även om den hade sina små missöden... (frisören kom lite sent så det blev stressigt, bilen som vi hyrt blev försenad så vi fick ändra i vårt fotoschema, jag tappade en jordgubbe på klänningen så det blev lite fläckar, haken till mitt släp lossnade under vår första dans så det blev lite annorlunda under den dansen och vi hade glömt tömma ipoden på andra musikmappar som en kusin hittade ochbytte till så vår fina musik blev något helt annat)

Men vi blev lyckligt gifta ändå!

Dagen efter åkte vi på vår underbara men alldeless för korta smekmånad till Mexico. Det var helt underbart!

Fortfarande lite semester kvar som vi kan njuta av.

Nu är det babyverkstan som är i full gång...

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...