• aikidoaasa

3/7 2010 sista avsnittet...

Oj!

Dags att skapa en ny tråd då den gamla försvunnit.

Det är mindre än en månad kvar och un börjar pirret känns i magtrakterna.

De som hängt med i de tidigare trådarna och som gifter sig det här magiska datumet är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma
    100703 M och B
    Lillaria
    Majjan79
    Mariaandersson4
    Eriane
    Vi 3
    Jessie81
    miris
    minimis
    liro2010 (är välkommen även om vigseln är två dagar tidigare, men alla är välkomna!)

• Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...
  • minimis

Slingat håret i veckan, är "klar" med hur bordsdekorationerna ska vara (nåväl, på ett ungefär iaf), beställt nytt make up, och håller på att beställa brudsmycken! Funderar på vad som är kvar sen... Vad har ni andra kvar?

• aikidoaasa

24 dagar kvar till vår dag.

Idag var jag hos min frisör moster och testade min frisyr. Jag kommer att vara så fin!

• avtryck

Jaga vigselförrättaren :-O Hon är omöjlig att få tag i! 

• Vi 3

Klänningen kom igår! Bild finns i galleriet, dock är klänningen knappt snörd så passformen är sådär.. Imorgon ska jag ut till en bekant för att se om den går att lägga upp.

Sitter fortf i min brudsminkning, jag ÄLSKAR min make uptjej!!

avtryck: Tack för påminnelsen, måste maila vår vf om lite ändringar.

• sigma

Jag har varit fantastiskt duktig idag!!

Jag har:
    Gjort alla placeringskort
    Vikt och stämplat omslagen till festprogrammen
    Nääästan skrivit klart själva festprogrammen i datorn
    Samma sak med vigselprogrammen
    Och bordsplaceringen =)
    Tillverkat en hårdekoration av sötvattenpärlor, kristaller och ståltråd
    Shoppat det sista till min utstyrsel
    Mailat musiken till kantorn

Sedan att jag fortfarande saknar tärnklänning och brudbukett, det är en helt annan historia.......

Uppdatering tack! Hur går det för er andra?

• miris

Jag saknar smycken, bolero/kofta vid kallt väder och diadem av något slag. Funderar på att göra det sistnämnda själv, för jag hittar inget som jag vill ha.

Sedan håller jag på med servettringar/placeringskort. Ska göra vår del av festhäften..

Ja, jag vet inte, det känns lite panikartat. Mycket smågrejer kvar och bara 3 (TRE!!!) veckor kvar! Hjääälp. :D

• sigma

Vi 3- ÅÅÅ vad skönt att den äntligen kommit!! Vad jättefin den var =) Grattis!

• Lillaria

har hämtat present till min tärna i dag, jag hoppas hon gillar den. Har även varit på sista provningen för klänningen. 

• mariaandersson4

ojojoj, de känns som att jag har så mycket kvar. Hur går det för er? mycket kvar?

• 100703 M och B

Festprogrammet är halvklart, vi har ett första förslag på bordsplacering som jag tror är det som blir, men vi väntar så länge som möjligt såklart pga sista minuten ändringar..
    Jag har ungefär en tredjedel kvar av gästpresentationerna.
    Vi ska hem till mamma ikväll och göra resten av glasburkslyktorna (se bild i mitt galleri) och jag ska även försöka fixa till gästboken så den blir lite finare.

Sen är det bara såna där smågrejer som att komma på när vi ska åka med grejer till lokalen, vem som ska hänvisa gästerna till sina platser etc.. men det sistnämnda får nog mamma och pappa (värdparet) ta hand om. Tärna och toastmadam har tillräckligt att göra!

Hoppas också att stället där vi träffades hör av sig så vi får veta om vi kan fotograferas hos dem på dagen innan vigseln. Det heter passande nog Hjärtats Bar. :)

På torsdag nästa vecka ska jag prova klänningen efter sömmerskans jobb för att se så allt passar, sen är det manikyr veckan efter och måndagen innan är det bokat hos frissan så jag är nyfärgad.

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...