• aikidoaasa

3/7 2010 sista avsnittet...

Oj!

Dags att skapa en ny tråd då den gamla försvunnit.

Det är mindre än en månad kvar och un börjar pirret känns i magtrakterna.

De som hängt med i de tidigare trådarna och som gifter sig det här magiska datumet är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma
    100703 M och B
    Lillaria
    Majjan79
    Mariaandersson4
    Eriane
    Vi 3
    Jessie81
    miris
    minimis
    liro2010 (är välkommen även om vigseln är två dagar tidigare, men alla är välkomna!)

• Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...
  • 100703 M och B

Klänningen är hämtad och hänger hemma i hallen! OOooh jag vill åka hem direkt och prova den :D
    Just idag så blir det dock senare än vanligt hem för jag ska åka och fixa naglarna. Hade jättefina egna naglar när jag bokade tiden för en vecka sedan och bad om en förstärkning av egna naglar bara. Nu har jag självklart haft sönder flera naglar så nu vet jag inte vad de kommer säga.. Så typiskt! Jag vill inte ha jättelånga naglar men frågan är vad de tycker om förstärkning på de här små pluttarna.

• Lillaria

Min kropp och mitt undermedvetna har bestämt sig för att jag är stressad. Brast i tårar i dag när datorn stängde av sig och sitter nu och önskar att världen ska gå och lägga sig... men egentligen så är allt klart och inte alls stressigt.. någon som känner sig lika dan?

• Eriane

Är lika dan, har jättedåligt samvete, för att jag inte gjort tillräckligt. Fick veta att jag är gravid och jag är jättetrött och orkar inte. Problemet är att det som är kvar kan inte karln göra. Han har inte koll på festprogram och vad som behöver inhandlas och hur man gör en gästbok. Han har heller ingen koll på bordsplacering.

Är jättestressad fast det igentligen inte är mycket kvar har till och med skippat en del då det kom fram att jag är gravid

Nu ska vi ut i solen och grilla med en kompis, mums, kanske mår bättre efter lite avkoppling.

• Vi 3

Lillaria skrev 2010-06-24 15:41:34 följande:
    Min kropp och mitt undermedvetna har bestämt sig för att jag är stressad. Brast i tårar i dag när datorn stängde av sig och sitter nu och önskar att världen ska gå och lägga sig... men egentligen så är allt klart och inte alls stressigt.. någon som känner sig lika dan?

Jag vet inte om det är stress eller gravidhormoner men jag låg och grinade till 2 i natt. Har precis som du, allt klart. Nästa vecka ska jag fixa naglarna men tills dess är det helt lugnt. Förstår inte riktigt mig på mig själv för tillfället...

• aikidoaasa

Var hos frisören idag och gjorde mitt hår mqassor med fint. Det lönade sig att gå till ett nytt ställe som har tid med att arbeta med håret och inte bara jäktar igenom.

9 dagar kvar till vår dag!

• Korallbruden
    Lillaria skrev 2010-06-24 15:41:34 följande:
    100 % empati. Alla går runt och är sommarfräscha och glada och jag är mest bara stressad... Allt är på plats förutom tärnans klänning som är fast i tullen...och dom ser ej inbetalningen... morrr stress...
  • Vi 3

Eriane skrev 2010-06-24 16:25:57 följande:
    Är lika dan, har jättedåligt samvete, för att jag inte gjort tillräckligt. Fick veta att jag är gravid och jag är jättetrött och orkar inte. Problemet är att det som är kvar kan inte karln göra. Han har inte koll på festprogram och vad som behöver inhandlas och hur man gör en gästbok. Han har heller ingen koll på bordsplacering.Är jättestressad fast det igentligen inte är mycket kvar har till och med skippat en del då det kom fram att jag är gravid Nu ska vi ut i solen och grilla med en kompis, mums, kanske mår bättre efter lite avkoppling.

GRATTIS! Hur långt gången är du?

Det är skönt att vi är fler som känner oss lite... skumma. Försökte väcka min BM inatt när jag grät som värst, han trodde strömmen hade gått på jobbet och svamlade bara om att Isak (jobbarkompis) skulle tända lampan. Bra stöd där..

Vi ska åka iväg över midsommar, kommer inte ha möjlighet till ngn som helst planering och det känns såååå skönt! Jag hoppas det hjälper, men riskenär väl att det stjälper också..

• mariaandersson4

Grattis =)

Tips för extra energi är att äta massa frukt. jag är gravid i vecka 22 och den lilla säger ifrån när jag stressar för mycket. Då får jag riktigt dåligt samvete...

Kan du inte göra en deal med din gubbe? Du fixar bröllopet medan han fixar hemmet?

• Eriane

Vi 3 skrev 2010-06-24 18:18:29 följande:
      GRATTIS! Hur långt gången är du? Det är skönt att vi är fler som känner oss lite... skumma. Försökte väcka min BM inatt när jag grät som värst, han trodde strömmen hade gått på jobbet och svamlade bara om att Isak (jobbarkompis) skulle tända lampan. Bra stöd där.. Vi ska åka iväg över midsommar, kommer inte ha möjlighet till ngn som helst planering och det känns såååå skönt! Jag hoppas det hjälper, men riskenär väl att det stjälper också..

Är bara i vecka 6, ska på vul om 5 dagar kan nog inte stressa ner riktigt innan jag vet hur det går med bebisen, sist gick det inte bra.

Vi har bestämt att plocka bort ett par saker som var tänkta till festhäftet samt en del andra saker så nu är det inte lika mycket kvar så det känns skönt. Bara en vecka kvar Vet någon om vanliga butiker brukar ha öppet något på midsaommar? Skulle behöva åka till Panduro och köpa ett tjockare pappersark, Sen i helgen ska jag till en scrapbookbutik och köpa resten av materialet till gästboken och sätta ihop den. Sen ska den bara pyntas lite Har köpt träbokstäver, behöver ev köpa färg att måla dom med, sen ska jag köpa små träsnäckor och sjöstjärnor och så att sätta i hörnet

• Lillaria

Har nu lugnat ner mig något och MB har fått trösta mig och han tänker nu lite mera på vad han säger så att jag inte ska ta det så fel =) 

Vi har också bestämt oss för vad vi ska ha som efternamn så nu måste jag fixa fram lite gamla dokument om morfars mor och hennes familj =)

Men nu blir det midsommarfirande. 

Kram på er alla och hoppas att ni har det bra, tack för ert stöd =)

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...