• aikidoaasa

3/7 2010 sista avsnittet...

Oj!

Dags att skapa en ny tråd då den gamla försvunnit.

Det är mindre än en månad kvar och un börjar pirret känns i magtrakterna.

De som hängt med i de tidigare trådarna och som gifter sig det här magiska datumet är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma
    100703 M och B
    Lillaria
    Majjan79
    Mariaandersson4
    Eriane
    Vi 3
    Jessie81
    miris
    minimis
    liro2010 (är välkommen även om vigseln är två dagar tidigare, men alla är välkomna!)

• Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...
  • avtryck

Här har det varit lugnt ett tag.

Hur går det för er allihop? Nervösa än?
    Det är jag!

Fler som tittar på Viktorias och Daniels bröllop i dag?

• 100703 M och B

Jag hade inte alls tänkt kolla på bröllopet men råkade klicka på en länk och fastnade för alla vackra klänningar som gästerna har! Och vad skönt att se att de kommer både i RÖTT (har så många legat med Daniel? verkligen??) och någon i VITT med svart blommönster (hur kunde hon! tänk om alla tror det är hon som gifter sig?) hihi 

Men som sagt, vilka underbara klänningar många har på sig, hade jag haft pengar hade jag lätt fyllt en hel garderob med såna där fantastiska kreationer! :)

Min blivande man fick se ett sms jag fick igår.. "Vi kommer kl 11. Packa iordning cykelkläder, träningskläder och gåut-kläder"

Det var en VÄLDIGT nervös och pirrig älskling som skulle försöka hitta sina grejer och packa ner dem och äta frukost och göra sig klar. Jag har nog aldrig sett honom så skakis. Jösses vad jag älskar honom! :) Hoppas han har en underbar dag och att jag får veta allt bus som grabbarna hittat på när han kommer hem och bubblar av längtan att få berätta allt. <3

• 100703 M och B

Uh okej det här går ju aldrig.. När Daniel började gråta och torkade tårarna så fick jag kämpa för att inte grina själv. Och tänk då när det är min egen älskling som står framför mig med tårar som rinner nerför kinden? Usch jag MÅSTE hitta vattenfast eyeliner.. nån som vet vad man hittar det? *snyft*

• miris

Åh, herregud. Jag grinade också lite när de sa löftena. Och nu visades en repris och jag började nästan grina igen. Hur ska det gå om två veckor? :)

• Vi 3

Åh va skönt att jag inte var ensam!! BM tittade lite konstigt på mig. Jag försökte skylla på grav.hormonerna..

• FiaLottaoälsklingen

visst var de fina i går, vacker klänning men tråkig bukett tycker jag hon kunde gott haft lite färg i buketten.

vi passade på att vika alla festhäften och vigselhäften igår, ska bara nita dem ivkäll. Ringarna är hemma och de är sååå fina men jag är lite fundersam om jag inte skulle vilja ha min liiite större men fixar nog det efter bröllopet, orkar inte stressa med det nu innan bröllopet

hur går det för er andra?

• liro2010

Jag satt också här i soffan och grät i lördags, det gjorde min blivande också . Det var nog en blandning av att se deras bröllopet och att det snart är vår tur! Jättevacker och enkel klänning.

• liro2010

Gaaahhh! Alltså nu börjar det bli pirrigt! Snart är vi alla fruar

Jag ska fara på stan imorgon  och lämna in min klänning på uppfollning. Sen ska jag försöka hitta lite bordsdekorationer, dukar och ljus. Och köpa vax...måste ju fixa benen nu, så att man inte är alldeles blå och röd om benen på bröllopsdagen .-D.

Och alkoholen kan nog vara bra att köpa i omgångar, hehe...kan nog inte köpa allt själv annars...

• Vi 3

liro2010 skrev 2010-06-21 10:45:48 följande:
    Gaaahhh! Alltså nu börjar det bli pirrigt! Snart är vi alla fruar Jag ska fara på stan imorgon  och lämna in min klänning på uppfollning. Sen ska jag försöka hitta lite bordsdekorationer, dukar och ljus. Och köpa vax...måste ju fixa benen nu, så att man inte är alldeles blå och röd om benen på bröllopsdagen .-D.Och alkoholen kan nog vara bra att köpa i omgångar, hehe...kan nog inte köpa allt själv annars...

Haha, när jag hämtade ut vårt mousserande kom jag med barnvagn, gravmage och en vagn lastad med alkohol. Trodde en gubbe skulle ge sig på mig Han var sååååå arg på mig. BM kom och mötte upp mig, han trodde inte att det var sant vad folk tittade. Hade jag / vi varit smarta hade vi nog tagit det lite pö om pö eftersom det tydligen var oerhört provocerande att man ska ha fest som förälder / gravid.

• liro2010

Vi 3 skrev 2010-06-21 11:05:18 följande:
      Haha, när jag hämtade ut vårt mousserande kom jag med barnvagn, gravmage och en vagn lastad med alkohol. Trodde en gubbe skulle ge sig på mig Han var sååååå arg på mig. BM kom och mötte upp mig, han trodde inte att det var sant vad folk tittade. Hade jag / vi varit smarta hade vi nog tagit det lite pö om pö eftersom det tydligen var oerhört provocerande att man ska ha fest som förälder / gravid.

Hahaha...nä, är det sant? Men herregud... , får nog ta det i omgångar då, för säkerhets skull . Fast jag har ju ingen grav mage...så jag kanske klara mig...hihi

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...