• aikidoaasa

3/7 2010 sista avsnittet...

Oj!

Dags att skapa en ny tråd då den gamla försvunnit.

Det är mindre än en månad kvar och un börjar pirret känns i magtrakterna.

De som hängt med i de tidigare trådarna och som gifter sig det här magiska datumet är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma
    100703 M och B
    Lillaria
    Majjan79
    Mariaandersson4
    Eriane
    Vi 3
    Jessie81
    miris
    minimis
    liro2010 (är välkommen även om vigseln är två dagar tidigare, men alla är välkomna!)

• Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...
  • avtryck

29 grader och sol i Jönköping på lördag! Tur att jag har kort klänning

@FiaLottaoälsklingen: jag tror vanligt vatten och mineralvatten går ut i mängder när det är så varmt. Det är väl egentligen det ända som släcker törsten.

I går lämnade vi in förlovningsringarna för putsning och gravering (M2B). Känns tomt på handen. I dag ska vi köpa partytält för händelse av regn men det kanske behövs som skydd mot solen nu (gifter oss utomhus). Ska även hämta festprogrammen på tryckeriet. Det blir spännande att se hur de ser ut!

Hur ligger ni andra till? Mycket kvar att göra?

• aikidoaasa

Det ser ut som också vi kommer att ha tur med vädret.

Just nu sitter jag och fixar med de sista detaljerna för bröllopet och verkligen myser av att äntligen få vara ledig från jobbet.

• FiaLottaoälsklingen

3 dagar kvar!!

igår satte vi in all dryck i ett kylrum så att det ska vara ordentligt kallt till lördag, kan va bra om det nu ska bli 30+ som dom lovar....

ska fixa det sista med boleron idag och sen är det bara att vänta tills vi får lokalen och sen dekorera borden och lägga ut bordsplacering

börjar bli lite pirrig!

• AndréaK

Fixat ögonbrynen och börjat fixa lite smått med dukning idag...känns som att det är mkt att göra....tur vi får hjälp av så många =)

• 100703 M och B

Första dagen på semestern och vi hade massvis att göra (skriva ut och sätta ihop festprogrammen, städa, tvätta etc). Vem ligger i sängen med spänningshuvudvärk och halvt illamående bara jag försöker vända på huvudet? Jodå. Tack för den!

Tur att han jag gifter mig med på lördag är så satans bäst så allt är nästan klart med festprogrammen, trots att tonern tog slut och han var tvungen att åka och köpa ny.

Det är lite pirrigt i maggropen nu! I övermorgon blir vi man och fru! :)

• miris

Jag har också haft huvudvärk, migrän, varje dag nu på slutet och värre kommer det att bli! Måtte migräntabletterna hjälpa på lördag!

• minimis

I min familj är det kaos pga sjukdom och typ psykoser, känns inte alls lägligt med giftermål nu. Men bara att bita ihop och göra det bästa av situationen! Annars är det typ bara dukning o dekor kvar

• mariaandersson4

Imorgon gifter vi oss!

Grattis på er alla =)

• FiaLottaoälsklingen

dekorering av bord, bordsplaceringslapparna och program ut och dekorera med björkar - sen är allt klart!!

svårt att fatta att det är i morgon det gäller!!!

lycka till alla och hoppas vi får en bra dag!!

• avtryck

lycka till i morgon alla blivande fruar!!

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...