• aikidoaasa

3/7 2010 sista avsnittet...

Oj!

Dags att skapa en ny tråd då den gamla försvunnit.

Det är mindre än en månad kvar och un börjar pirret känns i magtrakterna.

De som hängt med i de tidigare trådarna och som gifter sig det här magiska datumet är:
    LyckligTjej
    Sarisen82
    wiicky
    avtryck
    jessie81
    AndréaK
    julibrud10
    Korallbruden
    Krystal
    h and a 2010
    NightElf
    Mrs Opp
    linarask
    AnnaMartin
    aikidoaasa
    Mrs Opp
    happytoaster
    FiaLottaoälsklingen
    sigma
    100703 M och B
    Lillaria
    Majjan79
    Mariaandersson4
    Eriane
    Vi 3
    Jessie81
    miris
    minimis
    liro2010 (är välkommen även om vigseln är två dagar tidigare, men alla är välkomna!)

• Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...
  • Eriane

Lillaria: Vad skönt att det känns bättre, hoppas ni får en jättefin midsommar.

Det gäller alla förstås Ha en underbar midsommar

• aikidoaasa

6 dagar kvar... och ett ton saker kvar att göra!

Fast det tonet är ganska litet, mest små saker som går ganska snabbt när man väl kommer igång.

Det är väl bäst att jag tar och gör dem nu så att jag inte sitter natten dagen innan och har panik för att de inte är gjorda.

• Vi 3

Ja tjejer då är vi inne i vår sista vecka som ogifta... Det ska ju komma ett jäkla lågtryck i mitten av veckan, men då borde det hinna försvinna till helgen eller hur? Vi är väl ganska många som gifter oss utomhus?

• Lillaria

Det ska bli 34 grader på lördag och sol.. jag är orolig för att jag inte tål så mycket värme =/ Jag önskade mig sol men lite måtta får det väl vara.

• Vi 3

Lillaria skrev 2010-06-28 07:57:46 följande:
    Det ska bli 34 grader på lördag och sol.. jag är orolig för att jag inte tål så mycket värme =/ Jag önskade mig sol men lite måtta får det väl vara.

34??? Då kommer jag ha kollapsat!! Tur att vi gifter oss på kvällen...

• mariaandersson4

Vi gifter oss utomhus och här i varberg kommer det att vara Jätte varmt!

• Lillaria

de har reviderat till 28 i Linköping =) så nu känns det lite bättre =)

Smhis hemsida är bra =)

• miris

28 grader där vi gifter oss också. Phu. Kommer vara SÅÅ SVETTIG! :D Men glad att det inte blir oväder.

Känner lite smått panik just nu. Känns som det är en massa kvar, fast det inte är det egentligen. Men det är en massa tråkiga grejer som jag inte vill göra..

• FiaLottaoälsklingen

festhäften och vigselprogram äntligen klara! vikt servetter idag och fixat ögonbrynen, det mesta börjar falla på plats tycker jag

idag har vi även handlat all icke-alkoholhaltiga drycker, MASSOR av vatten, läsk och lättöl, väldigt svårt att beräkna om det ska vara 30 grader varmt - hur mkt dricker folk av vad?

hoppas det går bar för er andra såhär sista dagarna!

• aikidoaasa

Sitter just nu och redigerar lite secret box foton som jag och en kompis tog idag utomhus.
    Wow! Inte visste jag att jag kunde vara så snygg och sexig!

Nu är det bara resten kvar att fixa!

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...