Inlägg från: Eriane |Visa alla inlägg
  • Eriane

3/7 2010 sista avsnittet...

Är lika dan, har jättedåligt samvete, för att jag inte gjort tillräckligt. Fick veta att jag är gravid och jag är jättetrött och orkar inte. Problemet är att det som är kvar kan inte karln göra. Han har inte koll på festprogram och vad som behöver inhandlas och hur man gör en gästbok. Han har heller ingen koll på bordsplacering.

Är jättestressad fast det igentligen inte är mycket kvar har till och med skippat en del då det kom fram att jag är gravid

Nu ska vi ut i solen och grilla med en kompis, mums, kanske mår bättre efter lite avkoppling.

• Eriane

Vi 3 skrev 2010-06-24 18:18:29 följande:
      GRATTIS! Hur långt gången är du? Det är skönt att vi är fler som känner oss lite... skumma. Försökte väcka min BM inatt när jag grät som värst, han trodde strömmen hade gått på jobbet och svamlade bara om att Isak (jobbarkompis) skulle tända lampan. Bra stöd där.. Vi ska åka iväg över midsommar, kommer inte ha möjlighet till ngn som helst planering och det känns såååå skönt! Jag hoppas det hjälper, men riskenär väl att det stjälper också..

Är bara i vecka 6, ska på vul om 5 dagar kan nog inte stressa ner riktigt innan jag vet hur det går med bebisen, sist gick det inte bra.

Vi har bestämt att plocka bort ett par saker som var tänkta till festhäftet samt en del andra saker så nu är det inte lika mycket kvar så det känns skönt. Bara en vecka kvar Vet någon om vanliga butiker brukar ha öppet något på midsaommar? Skulle behöva åka till Panduro och köpa ett tjockare pappersark, Sen i helgen ska jag till en scrapbookbutik och köpa resten av materialet till gästboken och sätta ihop den. Sen ska den bara pyntas lite Har köpt träbokstäver, behöver ev köpa färg att måla dom med, sen ska jag köpa små träsnäckor och sjöstjärnor och så att sätta i hörnet

• Eriane

Lillaria: Vad skönt att det känns bättre, hoppas ni får en jättefin midsommar.

Det gäller alla förstås Ha en underbar midsommar

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...