3/7 2010 sista avsnittet...
Jag satt också här i soffan och grät i lördags, det gjorde min blivande också . Det var nog en blandning av att se deras bröllopet och att det snart är vår tur! Jättevacker och enkel klänning.
Jag satt också här i soffan och grät i lördags, det gjorde min blivande också . Det var nog en blandning av att se deras bröllopet och att det snart är vår tur! Jättevacker och enkel klänning.
Gaaahhh! Alltså nu börjar det bli pirrigt! Snart är vi alla fruar
Jag ska fara på stan imorgon och lämna in min klänning på uppfollning. Sen ska jag försöka hitta lite bordsdekorationer, dukar och ljus. Och köpa vax...måste ju fixa benen nu, så att man inte är alldeles blå och röd om benen på bröllopsdagen .-D.
Och alkoholen kan nog vara bra att köpa i omgångar, hehe...kan nog inte köpa allt själv annars...
Hahaha...nä, är det sant? Men herregud... , får nog ta det i omgångar då, för säkerhets skull . Fast jag har ju ingen grav mage...så jag kanske klara mig...hihi
En kompis ringde och sa att jag ska varafinklädd redo på Torsdag kl 18 . Jag som trodde att jag inte skulle få någon möhippa, pga att jag inte har någon tärna..men men...gud, så pirrigt...
Puh..nu har jag varit och inhandlat den sista alkoholen på bolaget, med resten av hela befolkningen kändes det som, kanske en dålig vald dag . Men nu är det gjort iallafall.
Och transporten från kyrkan är fixad. Jag TROR att vi börjar ha det mesta klart nu, (förutom maten).
Och vi får tillgång till festlokalen två dagar innan vigseln, och det känns jätteskönt, för då har man lite mer tid att fixa iordning.
NU ÄR DET SNART DAGS! Jag hoppas att jag inte har glömt någonting...vi ska provköra drinkarna i helgen, man måste ju veta vad vi serverar, eller hur?
Börjar ni också vara klara?
Oj, jag vet inte riktigt, vi har inte planerat det...vi tar det som det kommer tänker vi
Vi gifter oss ganska sent kl 17.00. Då är vi väl i lokalen senast 18,30. Då är det välkomstdrink. Och sen hugger vi in på förrätten på en gång, för jag lär då vara döhungrig! Och sen så flyter det kanske på med huvudrätten efter det? Sen efter huvudrätten så tar man sig nog en bensträckare så vi väntar nog ett tag med att äta tårtan.
Hur har ni andra tänkt?
Nu är man fru Det känns helt overkligt! Vi höll igång till kl 5 på morgonen, fast vi bara sovit 4 timmar dagen innan. Men man var så lycklig så det gick bra.
Lycka till nu alla brudar idag, hoppas att ni får en underbar dag!
Nu ska jag fara och städa ur det sista i lokalen, puh...det var mycket att göra...