Inlägg från: Lillaria |Visa alla inlägg
  • Lillaria

3/7 2010 sista avsnittet...

har hämtat present till min tärna i dag, jag hoppas hon gillar den. Har även varit på sista provningen för klänningen. 

• Lillaria

alla verkar ha det underbart. Vi sitter och knåpar på presentationer så att festhäftet kan gå iväg till tryck i veckan. Tack för den underbara listan med saker att komma ihåg... 

• Lillaria

allt är nästan klart nu. Bara en del kollar så att allt står rätt till och att ingen har missat något =) är så fantastiskt lycklig 

• Lillaria

Min kropp och mitt undermedvetna har bestämt sig för att jag är stressad. Brast i tårar i dag när datorn stängde av sig och sitter nu och önskar att världen ska gå och lägga sig... men egentligen så är allt klart och inte alls stressigt.. någon som känner sig lika dan?

• Lillaria

Har nu lugnat ner mig något och MB har fått trösta mig och han tänker nu lite mera på vad han säger så att jag inte ska ta det så fel =) 

Vi har också bestämt oss för vad vi ska ha som efternamn så nu måste jag fixa fram lite gamla dokument om morfars mor och hennes familj =)

Men nu blir det midsommarfirande. 

Kram på er alla och hoppas att ni har det bra, tack för ert stöd =)

• Lillaria

Det ska bli 34 grader på lördag och sol.. jag är orolig för att jag inte tål så mycket värme =/ Jag önskade mig sol men lite måtta får det väl vara.

• Lillaria

de har reviderat till 28 i Linköping =) så nu känns det lite bättre =)

Smhis hemsida är bra =)

• Lillaria

Nu är det dax om några timmar.. kunde inte sova i natt =)

• Lillaria

Det var fantastiskt och jag har nog aldrig varit lyckligare.. Nu ska det öppnas presenter och minglas lite till innan alla åker hem =)

• Lillaria

Började dagen med sovmorgon och skulle till frissan vid halv elva. Min mamma och tärna var med och de blev också fixade. Drack lite champange och myste, inga bröllopsnerver infann sig =)

13.00 var det av till sminkning på the body shop. Blev såå nöjd och var vid det här laget helt förundrad över att jag och frisören och sminkösen hade fått ihop en så fantastisk kombination så jag fortfarande såg ut som mig själv, hade det bekvämt och kände mig som den vackraste kvinnan i världen. 

13.45 påklädning av klänningen i min gudmor och gudfars hotellrum. Farmor och farfar var också med och fällde en tår. Jag och tärnan gav oss sedan av till fotograferingen. Fotades ute i naturen, vid fina hus samt en fin guldfärgad cadillac.

chauffören hade timat det perfekt så klockan 15.55 svepte vi fram till kyrkporten och gick in i kyrkan. Vigseln var så vacker och när min tärnas röst nästan bröts under hennes solo så började tårarna trilla. 

kramkalas på trappan och så en underbar kväll som var mycket varm men älskad. Festen var fantastisk och vi stannade kvar till långt in på natten och dansade. 

Jag tror inte att dagen hade kunnat vara bättre. Jag som hade trott jag skulle vara nervöst nervvrak var bara glad, lycklig och tyckte att värden var underbar. Märklig känsla som påminner om när jag fick morfin efter en operation =D

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...