3/7 2010 sista avsnittet...
Jaga vigselförrättaren :-O Hon är omöjlig att få tag i!
Jaga vigselförrättaren :-O Hon är omöjlig att få tag i!
Någon som har en bra checklista och/eller packlista för bröllopsdagen att dela med sig av?
Wow! Tack, miris!
@100703 M och B: Vilken kul dag du fick! Lät som en jättebra hippa dina vänner ordnat!
Här har det varit lugnt ett tag.
Hur går det för er allihop? Nervösa än?
Det är jag!
Fler som tittar på Viktorias och Daniels bröllop i dag?
@miris: jag är också inne och smyger på SMHI! Vi ska med ha vigsel utomhus.
29 grader och sol i Jönköping på lördag! Tur att jag har kort klänning
@FiaLottaoälsklingen: jag tror vanligt vatten och mineralvatten går ut i mängder när det är så varmt. Det är väl egentligen det ända som släcker törsten.
I går lämnade vi in förlovningsringarna för putsning och gravering (M2B). Känns tomt på handen. I dag ska vi köpa partytält för händelse av regn men det kanske behövs som skydd mot solen nu (gifter oss utomhus). Ska även hämta festprogrammen på tryckeriet. Det blir spännande att se hur de ser ut!
Hur ligger ni andra till? Mycket kvar att göra?
lycka till i morgon alla blivande fruar!!
Nu är vi gifta! Det känns fantastiskt!
Allt blev precis lika underbart som vi hade tänkt i våra drömmar, nästan ännu bättre! Utomhusvigseln var vacker (och varm!), maten jättegod (godare än när vi provåt fast det nu var lagat för 50 gäster istället för två), talen vackra och roliga, tårtan fantastisk (hade inte provsmakat innan så det blev en överraskning), servicen var perfekt hela kvällen. Till och med valsen gick bra och efter det blev det dansgolvet någon timme till jag kroknade i hettan. Jag känner mig så tacksam att vi har så fina släktingar och vänner som gjorde detta till vår bästa dag någonsin! Det här kommer vi leva på länge, länge, länge...
I dag åker vi till Göteborg fyra dagar på mini honey moon.
Längtar efter att få se fotona nu, fotografen sa att det kunde ta en till två veckor.