• Vi 3

3/7 2010 sista avsnittet...

Klänningen kom igår! Bild finns i galleriet, dock är klänningen knappt snörd så passformen är sådär.. Imorgon ska jag ut till en bekant för att se om den går att lägga upp.

Sitter fortf i min brudsminkning, jag ÄLSKAR min make uptjej!!

avtryck: Tack för påminnelsen, måste maila vår vf om lite ändringar.

• Vi 3

Åh va skönt att jag inte var ensam!! BM tittade lite konstigt på mig. Jag försökte skylla på grav.hormonerna..

• Vi 3

liro2010 skrev 2010-06-21 10:45:48 följande:
    Gaaahhh! Alltså nu börjar det bli pirrigt! Snart är vi alla fruar Jag ska fara på stan imorgon  och lämna in min klänning på uppfollning. Sen ska jag försöka hitta lite bordsdekorationer, dukar och ljus. Och köpa vax...måste ju fixa benen nu, så att man inte är alldeles blå och röd om benen på bröllopsdagen .-D.Och alkoholen kan nog vara bra att köpa i omgångar, hehe...kan nog inte köpa allt själv annars...

Haha, när jag hämtade ut vårt mousserande kom jag med barnvagn, gravmage och en vagn lastad med alkohol. Trodde en gubbe skulle ge sig på mig Han var sååååå arg på mig. BM kom och mötte upp mig, han trodde inte att det var sant vad folk tittade. Hade jag / vi varit smarta hade vi nog tagit det lite pö om pö eftersom det tydligen var oerhört provocerande att man ska ha fest som förälder / gravid.

• Vi 3

Lillaria skrev 2010-06-24 15:41:34 följande:
    Min kropp och mitt undermedvetna har bestämt sig för att jag är stressad. Brast i tårar i dag när datorn stängde av sig och sitter nu och önskar att världen ska gå och lägga sig... men egentligen så är allt klart och inte alls stressigt.. någon som känner sig lika dan?

Jag vet inte om det är stress eller gravidhormoner men jag låg och grinade till 2 i natt. Har precis som du, allt klart. Nästa vecka ska jag fixa naglarna men tills dess är det helt lugnt. Förstår inte riktigt mig på mig själv för tillfället...

• Vi 3

Eriane skrev 2010-06-24 16:25:57 följande:
    Är lika dan, har jättedåligt samvete, för att jag inte gjort tillräckligt. Fick veta att jag är gravid och jag är jättetrött och orkar inte. Problemet är att det som är kvar kan inte karln göra. Han har inte koll på festprogram och vad som behöver inhandlas och hur man gör en gästbok. Han har heller ingen koll på bordsplacering.Är jättestressad fast det igentligen inte är mycket kvar har till och med skippat en del då det kom fram att jag är gravid Nu ska vi ut i solen och grilla med en kompis, mums, kanske mår bättre efter lite avkoppling.

GRATTIS! Hur långt gången är du?

Det är skönt att vi är fler som känner oss lite... skumma. Försökte väcka min BM inatt när jag grät som värst, han trodde strömmen hade gått på jobbet och svamlade bara om att Isak (jobbarkompis) skulle tända lampan. Bra stöd där..

Vi ska åka iväg över midsommar, kommer inte ha möjlighet till ngn som helst planering och det känns såååå skönt! Jag hoppas det hjälper, men riskenär väl att det stjälper också..

• Vi 3

Ja tjejer då är vi inne i vår sista vecka som ogifta... Det ska ju komma ett jäkla lågtryck i mitten av veckan, men då borde det hinna försvinna till helgen eller hur? Vi är väl ganska många som gifter oss utomhus?

• Vi 3

Lillaria skrev 2010-06-28 07:57:46 följande:
    Det ska bli 34 grader på lördag och sol.. jag är orolig för att jag inte tål så mycket värme =/ Jag önskade mig sol men lite måtta får det väl vara.

34??? Då kommer jag ha kollapsat!! Tur att vi gifter oss på kvällen...

• Vi 3

Lycka till imorgon brudar!! Och GRATTIS i förskott

(Skriver med mina nya naglar, vad svårt det är!!!)

• Vi 3

HEj brudar, hur var gårdagen? Vår var LJUVLIG!

Min hår- och sminktjej kom vid 10-tiden, så då började väl dagen... Vaknade visserligen 6,30 av en väldigt för pigg dotter..

Vi började fotas vid 15,45 ända fram till vigseln vid 18-tiden. Är såååå nyfiken på bilderna, men får vänta i 1,5 vecka.. :-/ Vi tog foton i skogen, på bryggan, på stigar.. I en vedhög.

Folk kom upp alldeles för tidigt men min underbara bror och mor styrde upp det alldeles perfekt. Vi stod och väntade på våra gäster med vf och fotografen nere på bryggen i strålande sol. Gästerna blev rätt överraskade, ganska många visste ju men de som inte gjorde det såg så ställda ut.. Vigseln var snabbt överspelad (det var såå skönt att den gick fort!!) men åh så fin. Min älskade make var sååå nervös, men jag såg inte det förrän jag tittade på filmen imorse. Tur det tror jag.

Maten var alldeles underbar, och kvällen blev helt enkelt perfekt. Jag har aldrig i mitt liv känt mig så fin och vacker som jag gjorde igår. Det finns inga ord som tillräckligt kan beskriva hur underbar jag tyckte gårdagen var.

Idag står presentöppning på agendan, men först ska vi nog vila lite till...

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...