HEj brudar, hur var gårdagen? Vår var LJUVLIG!
Min hår- och sminktjej kom vid 10-tiden, så då började väl dagen... Vaknade visserligen 6,30 av en väldigt för pigg dotter..
Vi började fotas vid 15,45 ända fram till vigseln vid 18-tiden. Är såååå nyfiken på bilderna, men får vänta i 1,5 vecka.. :-/ Vi tog foton i skogen, på bryggan, på stigar.. I en vedhög.
Folk kom upp alldeles för tidigt men min underbara bror och mor styrde upp det alldeles perfekt. Vi stod och väntade på våra gäster med vf och fotografen nere på bryggen i strålande sol. Gästerna blev rätt överraskade, ganska många visste ju men de som inte gjorde det såg så ställda ut.. Vigseln var snabbt överspelad (det var såå skönt att den gick fort!!) men åh så fin. Min älskade make var sååå nervös, men jag såg inte det förrän jag tittade på filmen imorse. Tur det tror jag.
Maten var alldeles underbar, och kvällen blev helt enkelt perfekt. Jag har aldrig i mitt liv känt mig så fin och vacker som jag gjorde igår. Det finns inga ord som tillräckligt kan beskriva hur underbar jag tyckte gårdagen var.
Idag står presentöppning på agendan, men först ska vi nog vila lite till...