Inlägg från: FiaLottaoälsklingen |Visa alla inlägg
  • FiaLottaoälsklingen

3/7 2010 sista avsnittet...

visst var de fina i går, vacker klänning men tråkig bukett tycker jag hon kunde gott haft lite färg i buketten.

vi passade på att vika alla festhäften och vigselhäften igår, ska bara nita dem ivkäll. Ringarna är hemma och de är sååå fina men jag är lite fundersam om jag inte skulle vilja ha min liiite större men fixar nog det efter bröllopet, orkar inte stressa med det nu innan bröllopet

hur går det för er andra?

• FiaLottaoälsklingen

festhäften och vigselprogram äntligen klara! vikt servetter idag och fixat ögonbrynen, det mesta börjar falla på plats tycker jag

idag har vi även handlat all icke-alkoholhaltiga drycker, MASSOR av vatten, läsk och lättöl, väldigt svårt att beräkna om det ska vara 30 grader varmt - hur mkt dricker folk av vad?

hoppas det går bar för er andra såhär sista dagarna!

• FiaLottaoälsklingen

3 dagar kvar!!

igår satte vi in all dryck i ett kylrum så att det ska vara ordentligt kallt till lördag, kan va bra om det nu ska bli 30+ som dom lovar....

ska fixa det sista med boleron idag och sen är det bara att vänta tills vi får lokalen och sen dekorera borden och lägga ut bordsplacering

börjar bli lite pirrig!

• FiaLottaoälsklingen

dekorering av bord, bordsplaceringslapparna och program ut och dekorera med björkar - sen är allt klart!!

svårt att fatta att det är i morgon det gäller!!!

lycka till alla och hoppas vi får en bra dag!!

• FiaLottaoälsklingen

snart dags att ta sig till frissan!! underbart väder men det kommer bli skitvarmt idag!!! jaja, paraplyt åker fram för solens skull om inte för regn =)

ha en jättefin dag alla ni!

Svar på tråden 3/7 2010 sista avsnittet...