3/7 2010 sista avsnittet...
Det gick vägen :) Nu är vi gifta!!!
Vädret var fantastiskt, 32 grader varmt strålande solsken.
Var hos frisören vid 8 på morgonen, har en frisör som jag haft i 15 år och litar fukllständigt på. Satte mig i stolen och hon fick fria händer att göra en uppsättning... det blev såååå bra. Supernöjd.
Hämtade buketten på väg hem från frisören, fick komplimanger för frisyren ;).
Buketten var perfekt.
Sedan gällde det att fördriva tiden utan att bli svettig eller paja frisyren. Inte världens enklaste en sådan dag. Timmarna släpade sig fram innan jag vid 14:30 kunde börja fixa makeup och påklädning.
Hade varit helt cool och inte allls nervös... föränn jag drog på klänningen. Då slog det till, blev toknervös. Jag var iof inte ensam, mannen hade också känningar av bröllopsnerver.
Satte oss i bilen kl 16:15, har fem min till kyrkan. Nervositeten ökade om möjligt ännu mer.
När vi stog i vapenhuset och lyssnade på klockringningen kände jag stundens allvar ;)
Porten in till kyrksalen öppnades och vi började tåga in... helt fantastiskt men det var knappt benen bar :)
Vigsel gick som planerat, efteråt blev det riskastning och gratulationer.
Sedan bar det vidare till restaurangen för middag och underbart sällskap till midnatt.
Det blev en underbar dag som passade oss perfekt. Nu ska vi se fram emot en lååååångt liv tillsammans.