Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Juli 2010

vi 3: grattis till lilltjejen i magen

• sarahkka76

Åh det är så roligt att läsa om allas sista förberedelser! Imorgon ska vi hämta ringarna tjohooooo!

Ringde till lokalen för vi ville kommat och provduka men de har semester och är bara på plats när de har sina evenemand, dåligt tycker vi. Hur ska vi veta om det funkar med dukar , löpare och alla dekorationer? Vi får loxom provduka hemma på vårt bord men det är absolut inte samma sak!

• sarahkka76

Nu har vi hämtat ringarna, de är så fina! Klänninge har kommit och den ska provas på måndag

Ringde till lokalen för vi ville kommat och provduka men de har semester och är bara på plats när de har sina evenemand, dåligt tycker vi. Hur ska vi veta om det funkar med dukar , löpare och alla dekorationer? Vi får loxom provduka hemma på vårt bord men det är absolut inte samma sak!

• sarahkka76

Ceke: vi har också tack sida men funderar även på tacktal. Preci som du säger så känns det som att man vill tacka personligen och inte bara via ett papper.

All lycka till er som gifter er imorgon! Njuuuut

• sarahkka76

sajber: fy fasiken vad dåligt! Ska lär ringa och prata med dem så ni vet vad ni ska göra. Usch, är inte ett dugg avundsjuk! Håller tummarna för att det löser sig.

jollyO: vad bra att det löste sig med klänningen Ni har inte så mycket kvar!

mia: vad mysigt Snart är det dax!

Är det ngn som vet var jag kan få tag på ngn slgas trosa med lite ben? Jag behöver skydda insida låren från värmen för jag blir skinnflådd när de skaver mot varandra när man går.

• sarahkka76
    Mia 77 skrev 2010-07-11 07:51:20 följande:
    Lindex har ett ganska stort urval av olika trosor
    Jag var där men hittade inget. Ska kika på en annan Lindex ibland kan urvalet variera.
  • sarahkka76
    LoveA skrev 2010-07-11 19:08:55 följande:
    Jag har samma problem med min lår, jag hittade dock korta vita leggings på lindex. Supersköna och rätt söta med ett blommönster på 80 den är det också så de håller ett tag, kostar 99:-. Jag har dom under alla mina kjolar och klänningar, skönt att slippa de längre leggningsen bara för att skydda låren.
    Aha! Då ska jag kolla efter såna också
  • sarahkka76

Ceke: det låter helt underbart! Vad roligt att få en sådan perpekt bröllop som man kommer att minnes livet ut

jollyo: just det, något såntjag. Då ska jag kika på Linde igen nu när alla tips verkar finnas där.

katja: vad roligt, stort grattis igen!

sajber: fy fan vad dåligt! Vad har ni sagt till dem? Jag skulle nog ha skällt ut de efter noter GRRR Hoppas att nihittar ngt snart!

källerud. kul med hippa Snart är det dax!

Var iväg och provade klänningen, den var så fin och satt riktigt bra. De behövde dock göra ett par justeringar bara. Den var lite ljusarelila än vd vi hade tänkt oss, mer lavendel omman säger så men det gör inget vi är nöjda ändå

• sarahkka76
    KatjaB skrev 2010-07-13 09:04:08 följande:
    om ni vill se lite mer bilder så kan ni kika in på bloggen, har inte lagt upp nåt på festen än.. måste gå igenom alla bilder vi fått hittills..giftassugen.blogg.se/
    Vilka fantastiska bilder! Trodde att det var meningen att tårtan skulle se ut så där innan jag läste texten, tyckte att den såg häftig ut
  • sarahkka76
    KatjaB skrev 2010-07-14 08:58:32 följande:
      hahahah, ja vi kanske skulle ha ställt en massa tenssoldater på den så att det skulle se ut som en krigszon
    Hahaha
Svar på tråden Juli 2010