Juli 2010
vi 3: grattis till lilltjejen i magen
vi 3: grattis till lilltjejen i magen
Åh det är så roligt att läsa om allas sista förberedelser! Imorgon ska vi hämta ringarna tjohooooo!
Ringde till lokalen för vi ville kommat och provduka men de har semester och är bara på plats när de har sina evenemand, dåligt tycker vi. Hur ska vi veta om det funkar med dukar , löpare och alla dekorationer? Vi får loxom provduka hemma på vårt bord men det är absolut inte samma sak!
Nu har vi hämtat ringarna, de är så fina! Klänninge har kommit och den ska provas på måndag
Ringde till lokalen för vi ville kommat och provduka men de har semester och är bara på plats när de har sina evenemand, dåligt tycker vi. Hur ska vi veta om det funkar med dukar , löpare och alla dekorationer? Vi får loxom provduka hemma på vårt bord men det är absolut inte samma sak!
Ceke: vi har också tack sida men funderar även på tacktal. Preci som du säger så känns det som att man vill tacka personligen och inte bara via ett papper.
All lycka till er som gifter er imorgon! Njuuuut
sajber: fy fasiken vad dåligt! Ska lär ringa och prata med dem så ni vet vad ni ska göra. Usch, är inte ett dugg avundsjuk! Håller tummarna för att det löser sig.
jollyO: vad bra att det löste sig med klänningen Ni har inte så mycket kvar!
mia: vad mysigt Snart är det dax!
Är det ngn som vet var jag kan få tag på ngn slgas trosa med lite ben? Jag behöver skydda insida låren från värmen för jag blir skinnflådd när de skaver mot varandra när man går.
Ceke: det låter helt underbart! Vad roligt att få en sådan perpekt bröllop som man kommer att minnes livet ut
jollyo: just det, något såntjag. Då ska jag kika på Linde igen nu när alla tips verkar finnas där.
katja: vad roligt, stort grattis igen!
sajber: fy fan vad dåligt! Vad har ni sagt till dem? Jag skulle nog ha skällt ut de efter noter GRRR Hoppas att nihittar ngt snart!
källerud. kul med hippa Snart är det dax!
Var iväg och provade klänningen, den var så fin och satt riktigt bra. De behövde dock göra ett par justeringar bara. Den var lite ljusarelila än vd vi hade tänkt oss, mer lavendel omman säger så men det gör inget vi är nöjda ändå