Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Juli 2010

katja: Herregud var är det med folk? HUr lyckas de klana sig på vad de vet är en av folks viktigaste dagar? Men som du säger får man nog ta det för vad det är. Bra att de erbjöd sig kompensation iaf.

nightelf: stort grattis! Ni verkar ha haft en perfekt dag Som sagt, vad gör de som man anlitar? Det gäller att man inte är en bridzilla hehe Fantastiska bilder!

Om jag inte hinner komma in i helgen så önskar jag er alla som gifter sig nu i helgen en underbar dag!

• sarahkka76

kärleken: åh vad härligt! Stort grattis igen

Vad kul att det rullar på som det ska för er alla nu i sista spurten Själv harjag hämtat min kläning idag och är sååå nöjd, känner mig som en princessa i den

• sarahkka76

Åh vad alla har fina bröllopsbilder, jätte kul!

Nu börjar det att dra ihop sig och jag efterlyser den enormt långa koma-ihåg listan som ngn av er hade lagt ut för inte länge sen. Kan du/ni lägga upp den igen?

• sarahkka76

Här är det fullt upp med de sista förberedelserna. Idag har vi provdukat hemma, det kommer att bli jätte fint! Har även vikt färdigt att festprogram, de ska bara bindas ihop med förbladet som jag ska fixa imorgon. Det är inte mkt kvar men det är en några små detaljer som ska till och det är inte alltid man har tid med lillan hemma. Men hinna kommer man att göra

• sarahkka76

katja: jag börjar att bli lite nervös, sambon är coollugn än Vilken fin dukning ni hade!

kärleken: tack, men de tär nästa lördag hehehe annars hade jag fått lite bråttom nu

Lycka till till er alla som vigs imorgon önskar er en underbar dag!

• sarahkka76

Nu är det inte långt kvar till lördag! Igår hämtade vi sambons kostym och fixade klart festprogrammen. Idag ska vi boka taxi, fixa bordspalceringskorten och ringa til stylisten för att dubbelkolla datum och tid

• sarahkka76

Nu är man gift, tjohooooo Vi hade ett underbart bröllop precis så vi hade drömt om. Allt var perfekt, trots några små detaljer som inte blev som vi planerade kände vi att det var helt perfekt. Vi var avslappnade och njöt i fulla drag.

Dagen efter hade vi anordnat en lunch på en av våra favvorestauranger till de som ville göra oss sällskap på vår första lunch som gifta. Vi blev 25st och det var super trevligt. Eftersom det hade skitit sig med hippan för oss båda så lyckades min mamma anordna en överraskning till efter lunchen. Vi fick tillsammans med 13st av våra gäster åka segway, det var sååå kul! Helt klart i vår stil

Bilder kommer så fort jag har möjlighet, vi har min pappa och faster hemma som har kommit från andra sidan jordklotet för att närvara på vårt bröllop och kommer att stanna här 3 veckor till så man har lite att stå i än.

Hur hade det ni andra som blev gifta i lördags?

• sarahkka76

kärleken: allt givk jätte bra, vi fick mycket hjälp med henne.

• sarahkka76

BILDER BILDER BILDER!!!!

Nu har jag lagt upp en hel del bilder som ni kan titta på i mitt galleri. Vi fick ca 800 bilder så det här är bara ett litet urval. vi är sååå nöjda!

• sarahkka76

casmel: tack, vi är så nöjda!

• sarahkka76

Ingen som vill se bilderna i mitt galleri? Jag kommer att ha de uppe någom vecka till

• sarahkka76

Tack tjejer!

Casmel: det låter jätte trevligt! Vi fyller om 2 veckor så vi får vänta lite

• sarahkka76

Hej tjejer! Nu har jag fullt upp med diverse saker och har inte lika mycket tid att vara här inne. Jag kommer dock att fortsätta på 2010 tråden så vi ses där, ni som är med då förstås. Lycka till med allt allihopa!

Svar på tråden Juli 2010