Inlägg från: miris |Visa alla inlägg
  • miris

Juli 2010

Nu har jag fått min klänning! Gött. Det enda är att den måste strykas. Hur vågar man det då? Dessutom, kan man få en helt slät klänning av att stryka den på ettan? Jag måste få hjälp med detta. Får be min sy-expert-moster. :)

Så nu har vi haft provning här hemma. Sambon provade sitt häromdagen och jag och dottern provade vårt idag. Så fint så! Min sambo har dock inte sett min klänning. Känns roligare så tycker jag. :)

• miris

Jag har heller inte köpt presenter. Vilka köper ni till? Det är ju många som hjälpt till..

• miris

Ni, vars sambos inte haft svensexa: Ni får säga till bestmannen eller nångon nära vän till er blivande typ "Jag bara undrar när svensexan blir. Jag behöver veta för att kunna planera in en grej.." eller något. Se vad de säger. :) Då kanske de känner att de MÅSTE ha en svensexa om de inte redan planerat in en. :)

• miris

Vi 3 - när gifter ni er? Varför just den veckan? Varför inte nu i så fall..? Hunden alltså. Det låter konstigt att av alla veckor, välja er vecka, när det finns andra.. Hoppas det löser sig!

• miris

Det ligger väl en checklista i denna tråden, va? Eller är det jag som blandar ihop nu..?

• miris

2 veckor kvar imorgon för oss också. Shiiiiiiit! :)

Låter jobbigt med "familjebråk"! Allting blir ju så tydligt nu när man ska gifta sig också. Man börjar jämföra vems föräldrar som hjälper till mest o.s.v.. Det blir som sagt tydligare. Men jag ska inte klaga, har bra föräldrar & svärföräldrar. Men det har ändå kommit upp lite saker som är irriterande. Men, men..

• miris

Ha så kul på hippan! :)

Ja, tänk. Om 2 veckor är flera av oss gifta..

• miris

Det var den listan som jag la in där, som jag snodde från denna tråd! :D

• miris

Sitter ni bänkade framför TV:n nu då? Lite kul är det att titta..

Idag har jag varit och hämtat min ring! Den är helt perfekt! *glad* Dock så ser min förlovningsring för bred ut nu ihop med den. Ser klumpigt ut på mitt finger. :( Kanske måste göra den smalare, men det kommer inte hinnas innan bröllopet känns det som. Hur breda blir era ringar totalt, tillsammans??

• miris

avtryck - det låter lagom. Min f-ring är nog 6 mm, eller 6,5 och viselringen 4.

Svar på tråden Juli 2010