Juli 2010
Hoppas att alla haft en fin midsommar! Vi är nu nere där vi ska gifta oss. Har en vecka nu som vi ska fixa det sista. EN VECKA!! Det är inte klokt. Nervös, men längtar!
Hoppas att alla haft en fin midsommar! Vi är nu nere där vi ska gifta oss. Har en vecka nu som vi ska fixa det sista. EN VECKA!! Det är inte klokt. Nervös, men längtar!
Aaah. Får panik varje gång nån påpekar hur kort tid det är kvar. 5 dagar!! Har fixat en hel del idag iaf. Åkt och lånat stolar, bestick m.m. Kollat igenom all alkohol pappa köpt i Tyskland och gjort en lista på vad som fattas. Han ska köpa på systemet imorgon...
Men det är så klart en massa kvar ändå. Önskar verkligen allt var klart!
Jag verkar inte behöva oroa mig för vädret i alla fall. 28 grader varmt ser det ut nu! Kommer smälta bort. Men det är bättre än oväder.
Kärleken - jag har också gjort egen hårdekoration. Som ett diadem, fast som inte går ner bakom öronen riktigt..
Kärleken - har ingen bild, men den är lite lik denna: www.blissyjewellery.com/images/zoom/rice-pearl-vine.jpg
Lite mindre pärlor och så bara..
Har också funderat på annons. Men tror inte att det blir någon..
Gifter oss om 3 dagar och vet inte än vilken låt vi ska dansa till! Ghaaa.. Att det ska vara så svårt.
Gha, känner mig så stressad att jag inte kan läsa vad som är skrivet i tråden typ. ;) Mitt i all stress är vår 2,5-åring sjuk och vägrar ta penicillinet. SÅ STRESSANDE! Jag bröt ihop när jag pratade med en idiot-sköterska i telefonen som inte fattade varför hon inte fick i sig något. Vi var på tredje läkarbesöket idag och tack och lov sa hon att hon verkade lite bättre så vi kan avvakta.. HOPPAS nu bara att hon har rätt, så hon inte blir sämre på typ lördag. Får ont i både huvudet och magen av detta.
Men nu ska jag fokusera på bröllop igen. Fick två återbud idag, tråkigt. Sambons farmor & farfar som insåg att de inte skulle orka åka så långt. Men bordsplaceringen är inte utskriven än, så vi får ändra lite. Väntar nog tills imorgon med den. Dagen innan. Hoppas det inte blir något fel med skrivaren! :D
Annars är det gaaanska lugnt ändå. Ska handla det sista idag, fixa det sista på logen imorgon.
Jag vill att det ska vara LÖRDAG NUU!
Vi ska dansa "tryckare" men har inte valt låt ÄN! Bröllop i övermorgon... Shit!
Imorgon blir ett fullspäckat schema! Ska handla det sista, skriva ut 2 sidor till festprogrammet, lägga på dukar, ljus och allt man kan göra dagen innan.... Ja, jag vet inte allt. Det känns väldigt förvirrat just nu!!
Går något fel imorgon kommer jag bryta ihop!
Kommer säkert att gå och lägga mig alldeles för sent!
Phu.. Nu är det pirrigt!
Är för trött för att läsa igenom vad ni skrivit. MÅSTE SOVA! Ska bara måla naglarna :)
Idag har det varit ganska stressigt, men jag har känt mig mer stressad inombords än att det var mycket att göra.. Vid lunch skulle jag flytta ett ihopfällbart bord som åkte isär och smällde ihop och klämde mitt finger så fruktansvärt. Jag grät som ett barn. ;) Då kom nog mycket stress ut också, det kändes bättre sen. ;) Hur som helst har jag en blå nagel och fingret värker fortfarande! Tyvärr vänster hand (ring-handen) men långfingret. Hade det varit ringfngret så hade jag nog inte fått på ringen. :)
Phu. Nu ska jag sova! Lycka till imorgon alla andra!