Juli 2010
Sajberprillan: hahaha den minen måste ha varit obetalbar! Tack, snart är det er tur. Härligt! <3
Sajberprillan: hahaha den minen måste ha varit obetalbar! Tack, snart är det er tur. Härligt! <3
casmel: Fina bilder!
Blomma82: vet hur du har det Lyck till! =)
Sarah: Lycka till imorgon! <3
Lycka till alla som vigs imorgon, njut av dagen! <3
Sarah: filåt
Källerud: Vi får hoppas det ändras, hinner ju göra det än. De hotade länge med regn på vår dag med men det blev 28 grader varmt istället.
Vår fotograf har lagt in fler foton på oss på vår hemsida. Så fina! Längtar tills vi får hem dem alla!!! www.mariasfoto.se är foto-bröllop vi som går vid muren och skrattar hand i hand och står vid vatten samt en närbild. Om någon vill se.
Jolly: Jo jag håller med men är sjukt nöjda med våra bilder, som vi sett hittills, så det känns toppen. Våra ska göras klart idag och skickas med posten. Spännande! <3
Ha en härlig resa alla som redan ska åka. Vi ska suga lite på karamellen och tar vår bröllopsresa först nästa år.
sötnöt: Ja tiden gick fort, tänkte på det så sent som igår, hela kvällen bara swischa fram. Men många härliga minnen får man bära i sitt hjärta.
Saga: Ska genast kolla foton!
KatjaB: Tack. Jag kollade din blogg för några dagar sedan, jättefina bilder som tagna från en svunnen tid. Coolt!
Kollade er bild också, jättefint!
Så roligt att läsa om er som har allt det roliga kvar. Kom ihåg att fixa allt nu dagarna innan sen lägga allt åt sidan på fredag kväll, börja njuta. Tänk att nu är det dags att skörda av all planering, fixning, tänkande, shoppande etc Det som inte är fixat då det får vara, allt ordnar sig ändå. NJUT för dagen kommer aldrig tillbaka. Så tänkte jag och det var en underbar känsla att släppa allt, njuta och inte ens va nervös. Mitt bästa tips!!!
Ni som nu är gifta, saknar ni inte "projektet"? Jag tycker det är tomt att inte ha nåt att planera och fixa med. Men skönt det är över om det är inget jag vill göra om så. Innan man fått alla foton kan man ju inte börja med det heller varken album eller tackkort. Och sen då vad gör man sen?
Jag väntar ff på papper från skattemyndigheten att mitt namnbyte gått igenom. Verkar dröja. Hur ser det ut för er andra (vi gifte oss 10 juli) Så förvirrande att veta vilket namn man ska använda
Har satt in Nygifta annons nu i båda tidninarna nu iaf, både här i norr och där i söder. Tänk att då går det bra, när vigseln är klar, då är det gratis. Och ena tidningen tyckte jag hade skrivit för lite så de ville ha mer att skriva. Knepigt... Men men nu är det gjort iaf