• pyrro

!4 augusti 2010 Ny tråd

Har just vikt ner oss för svärmors krav att bjuda 7 pers till till vårat lilla privata bröllop.....det innebär att jag först måste vänta och höra om dom ska komma och sen börja om med all planering jag gjort. Inget stämmer längre....för lite bord, stolar allt jag har beställt i ett visst antal måste jag försöka beställa mer av. Vet inte ens om cateringen kan ta på sig 7 portioner till då dom redan hade fullt upp den dagen + en massa mer....f*n!

• pyrro

Farytopia>> Jag har ingenting emot dessa personer, men vi hade bestämt att bara ha absolut närmaste familjen med. Min BM tog beslutet om vilka från hans sida som skulle bjudas och vi hade på känn att det kunde bli protester från hans mor. men eftersom det  är över en månad sen vi skickade ut inbjudningarna så trodde vi att det var lugnt och så plötsligt förra veckan så kommer hon med det här
    Jag lät min BM ta beslutet igen eftersom det är honom dom är på så jag kan förstå att han ger med sig. Inte mkt att göra nu, bara att vänta och se om dom osar.

Svar på tråden !4 augusti 2010 Ny tråd