Vad tror ni om denna Buffè menyn ??
Det låter bra men jag saknar något som håller samman rätterna, det är många smaker och alla kanske inte passar ihop så bra. Men rätterna låter bra i sig så det blir nog jättegott . Ger ändå mina spontana förslag till vad som kan göra buffén ännu bättre i mina ögon
Kycklingklubborna skulle jag tagit bort, det blir väldigt söligt och är inte något man vill äta på bröllop i fina kläder. Känns som stor risk att ni får massor över, särskilt som ni har mycket kött. (Även krusbären har jag lite svårt att få ihop med de andra smakerna.) Och eftersom ni redan har en kycklingrätt med filé så kan klubborna tas bort.
Svart pasta sallad är jag lite skeptiskt till. Kommer det att se snyggt och aptitligt ut? Jag har sett bilder på rätten men risken är att såsen kommer rinna av pastan och lägga sig i botten tills servering och det bara blir en svart pasta, som ser skum ut.
Porterstek är gott men känns lite malplace i den övriga menyn som har mer av andra influenser än typiskt svenska. Kan ni inte göra en "vanlig" men välkryddad rostbiff istället. Strö över mycket färska örter och svartpeppar så passar nötkötet in bättre.