Inlägg från: Zia 20090618 |Visa alla inlägg
  • Zia 20090618

Skippar ena tärnan nu

Jag väntade mig inget större engagemang mer än att de två tärnorna kanske skulle fråga lite om hur planeringen går och sen kanske vara lite mer aktiva när väl dagen kommer. Vi är ju faktiskt två om att gifta oss och planeringen sköter ju jag och min blivande då det är vårt brölloper, inte tärnornas. Men de visade sig vara väldigt intresserade och frågar mycket hur vi har tänkt oss osv. Tycker alla verkar ha många krav på sina tärnor.

Såg precis på din sida att det är nu i augusti bröllopet äger rum, då kan jag ju faktiskt tycka att tärnklänning bör väl vara bestämt så här 2 månader innan i och för sig.. Du känner själv bäst, vill du inte längre ha henne där så fine, låt henne komma som gäst då istället :)

• Zia 20090618

Hehe det där med brevduva lät som en bra idé ;) Nej men skämt åsido verkar det ju ligga mycket mer bakom detta än "en mindre engagerad brudtärna".  Skippa henne som brudtärna då om det känns bäst..

• Zia 20090618

Ja men sånt som att hon inte är särskilt brydd om andra än sig själv och så lär väl inte öka förståelsen för denne. Efter nog lång tid är det svårt att känna sympati för och orka stå ut med någon som inte skulle göra samma sak man själv skulle för den personen..

Svar på tråden Skippar ena tärnan nu