Maj 2011 del 3
Tyckte vet var lite tyst om vår tråd, inte så konstigt då den låsts! Här finns den i varje fall - brollopstorget.se/Forum-1-22/m3698372.html
Och välkomna med i den nya!
Tyckte vet var lite tyst om vår tråd, inte så konstigt då den låsts! Här finns den i varje fall - brollopstorget.se/Forum-1-22/m3698372.html
Och välkomna med i den nya!
Hej. Jag ska bara vilja säga hej och erkänna mig som blivande brud i maj som gärna följer era resonemang.
Välkommen!
Välkommen!
Det var en svår fråga..... Kanske det blir "mindre stressigt" för er om ni lägger vigseln lite senare? Får lite mer egen tid på morgonen? Annars håller jag med nån annan som sa att det ju faktiskt är fotografens jobb att fota, så han gör säkert gärna det även om det håller på i tolv timmar!
Band fixat till festen, check! Nu borde jag verkligen ta tag i att boka vigselförrättare också... Men det känns så svårt att veta om det blir någon som är bra!
Vi bokade vi om kyrkan efter att ha pratat lite sinsemellan, så kl. 16 den 21 maj blir det nu :)
Låter skönt för er tycker jag... :)
Hej allihopa!
Vad kul att så många ska gänga sig i maj, populärare månad än vad jag trodde.
Då har man alltså valt rätt :)
Jag tar gärna emot tips på liveband i Skåne! Har tittat runt en del men inte hittat nåt som vi fastnat för, eller som legat i rätt pris. Max 6-7000 känner vi för att lägga på musiken
Kikki kikki: Finns det bandet du pratade om i Skåne?
Vi kanske hamnar att byta datum, igen! För min väninna som ska fixa håret på mig kanske blir utexaminerad just den dagen... Men det blir den 21 isåfall:) Inte gör det mig något att få bli fru en vecka tidigare än tänkt:)