Hjälp har blivit galet det kommer 200 oinbjudna gäster:(
Folk har tydligen fattat helt fel med vår inbjudan,tycker själv att det är självklart men men det är jag det. Till dom som jag ville skulle komma skrev jag fam."Eriksson" och då menade jag alla de som bor i det huset,var bara de vuxna bjudna så skrev jag "britta" och "Kalle" Johansson och menade bara dom. Om jag bjöd en familj som hade två barn hemma och två som flyttat hemifrån skrev jag fam."Johansson"och menade de som bodde hemma och sen skickade jag separata inbjudan till de som flyttat hemifrån. Nu har jag skickat till vissa släktingar och har skrivit fam."Johansson" och menat de som bor hemma men de har tagit det som om deras 5 barn med respektive+barn är inbjudna,och ska alla de komma blir vi över 100 pers till.Jag kan inte förstå om mina föräldrar får en inbjudan där det står fam.Johansson så skulle jag som bor hemifrån med egen familj inte tro att min familj +mina övriga 5 syskon med deras familj vore inbjudna..Hur tänker ni andra har vi trögfattade gäster eller har vi gjort helt tokigt?? Så om vi skulle bjuda en familj med 4 barn halvvuxna ska man då skriva namn på alla dem utanpå kuvertet??
Blir galen snart vet inte vad vi ska ta oss till:(