Inlägg från: Andreas flicka |Visa alla inlägg
  • Andreas flicka

Namedropping

Richard Anderson på Rafoto - han är ung men men jag gillar hans bilder. För 5 timmar (tror jag det var) tar han 8000 kr. rafoto.se/index2.php Har referenser på honom från en som varit tillsammans med en släktning till den här killen och jag känner mig lugn.

Men kolla även in denna sida, helt fantastiska bilder! smallpigart.se/- tycker dock att det är alldeles för dyrt med 24 000 kr för 5 timmars foto. (Även om en hel del fotografer som hänger runt här tycker annat)

• Andreas flicka

80 st photoshoppade och alla bilder högupplösta på skiva.

• Andreas flicka

oj, kollade nu det var 7000 kr för 5 h och 50 st redigerade bilder samt alla andra bilder högupplösta på skiva.

• Andreas flicka

Ja, det är väl det forumet är till för tips, råd och idéer.

Ja, det känns bra och jag hoppas att han levererar - man kan välja till att få vissa bilder framkallade också till en hyfsad penning.

• Andreas flicka

Ja, jag dubbelkollade vår fotgraf faktiskt - vissa som skrivit om honom hade inte någon presentation så jag googlade på nicket för att se om det fanns fler inlägg av samma nick/avatar.

Usch tycker detta är ett ganska stort problem på BT (i alla fall bitvis), man borde vara "tvungen" att skriva en liten presentation i alla fall - dvs anstränga sig.

Svar på tråden Namedropping