• ebbas mor

Inställt bröllop

Hej!
    Låter som att du haft en tuff period och att du äntligen är på bättringsvägar.
    Har upplevt det du beskriver ungefär. Nu har min sambo inte avbokat något. Vi har satt datum 30/10 2010. Längtar precis som du.

Vill bara att du stannar upp efter all känslotummult efter hans sena påkomst av uppskjutandet.
    Tänk på vad som egentligen är viktigast? Är det att ni har varann? Att ni älskar och lever med varann? Du vill ju samtidigt också att han ska vilja lika mycket som du innan han ger sig in på detta.

Min blivande man är inte heller lika romantiskt lagd som jag. Han ville inte heller lika mycket som jag tidigare. Efter lite tid och lite mer tid så tror jag nu att vi vill lika mycket.

Fundera innan du tar några hasdtiga beslut. Jag tycker dock efter att ha bollat dina känslor med någon nära vänn och de hetaste känslorna svalnat att du uppriktigt och hjätligt berättar hur du känner. Han kommer förhoppningsvis lyssna, fundera, ta till sig. Ge honom tid och möjlighet att återkomma.
    Lycka nu till

Svar på tråden Inställt bröllop