Inlägg från: Fru i juli 2010 |Visa alla inlägg
  • Fru i juli 2010

Viktlista & tjöt för oss som använder pulver!!!

Jag äter pulver nu. Är inne på dag tre! Det går bra, men jag är så sugen på mat nu! Å vad gott det skulle vara med en macka med ost :) Men det är bara 30 dagar kvar till bröllopet så jag får stå ut.

Högsta noterade vikt: 76,0 kg
    Startvikt nu: 71,2 kg
    Målvikt: 65,0 kg
    Vikt nu: 69,3 kg

Hur ser det ut för dig med siffrorna? Äter du pulver? När är ditt mål?
    Pepp till oss!

• Fru i juli 2010

Haha, vi skrev exakt samtidigt :) Jag äter Cambridgekuren. Just nu bara tre shakes om dagen och massa vatten...

• Fru i juli 2010

Å vad roligt att vi är några som kan peppa varandra! Det är guld värt att ha några som verkligen förstår! Imorse var det tufft för mig, men å andra sidan är det ju tredje dagen också, vilket jag vet är värst. Så nu borde det gå bra... Det skönaste är ju att vattnet runnit ut nu och det som försvinner på mig hädanefter är fett! Nice! Sov gott

• Fru i juli 2010

Idag har det gått mycket bättre för mig... Det känns skönt.. Har stekt i solen hela dagen idag! Det är också skönt! Ha en fin fredagskväll tjejer!

• Fru i juli 2010

En vecka har jag kört bara pulver och det har resulterat i minus 3,7 kg!
    Helt underbart! Jag är så glad!
    Förra måndagen: 71,2 kg. Idag: 67,5 kg

Hur går det för er andra? Fortfarande trögt Alos

• Fru i juli 2010

Minus idag igen! Nu är det 3,9 kg minus på åtta dagar! Imorgon är min sista dag på ren kur! Heja heja!

• Fru i juli 2010

Jadå, magiska 66,9 kg (totalt 4,3 kg sen förra måndagen) visade vågen nu på morgonen! Jag är överlycklig! Det går så bra! Sista dagen med endast pulver idag. Imorgon ska jag få mumsa på en burk keso! Heja!

• Fru i juli 2010

Jag gifter mig 31 juli! 24 dagar kvar! Heja heja!

Pulverditeter passar ju inte alla... men damen du köpte av verkar inte riktigt bra. Vem är det?

Pepp på er alla

Svar på tråden Viktlista & tjöt för oss som använder pulver!!!