• äppelbit

Viktlista & tjöt för oss som använder pulver!!!

Hej hopp!

Jag ska börja min andra omgång av camebridgekuren imorgon och tänkte hoppa in i er tråd! 

jag började med ren kur den femte mars i år och hade en månad senare gått ner tio kilo! hihi. sedan dess har jag haft paus för att se att jag klarar att hålla vikten och har gått upp futtiga 1,3 kilo, varav det mesta är vatten. å nu när ja ska sätta igång igen snubblade jag in hos er duktiga människor, ni e verkligen grymma! nu kör vi!

högsta noterade vikt nånsin? 102,0

startvikt nu? 93,3

Vad är ditt mål? mitt mål i det lååånga loppet är 60 men delmål under 80 strecket 

• äppelbit
    Dsy04 skrev 2010-07-17 11:03:37 följande:
    jag undrar en sak, vet att det är många som kommer in o läser om den här intressanta tråden få se om nån vet om detta   jag har börja köra med pulver  ersätter frukost o middag med pulver o sen äter jag vanligt lunch ....kan man gå ner i vikt om man äter lunch o andra målmat pulver?   jag förväntar mig att gå ner lika fort som de som kör rena kur Tack för svar Lycka till , alla tjejer o killar som kör alla sort kur ...
    Hej Dsy04! De e klart du går ner i vikt! Hur du än vrider och vänder på det så blir det förmodligen mindre kalorier än du vanligtvis får i dig, och kombinerad kur är perfekt för dem som inte har så bråttom eller inte känner att det är värt att inte få äta mat. Faktum är att om man sköter sig och inte äter tok-onyttigt dem "riktiga" måltiderna så skiljer det ca 1 kilo mellan ren kur och kombinerad, dock från person till person. Med ren kur kan man gå ner mellan 1,5 – 4 kg/vecka och med kombinerad kur mellan 1-3 kg/vecka. Så jag är övertygad om att det kommer gå jättebra för dig. Min kära mor vet jag gick ner ca 20 kilo under tre-fyra månader med kombinerad kur också.

Lycka till!

Svar på tråden Viktlista & tjöt för oss som använder pulver!!!