Tycker inte jag var fin...
Det du berättar är min stora fasa...att jag inte kommer känna mig fin och då kommer allt annat att kvitta.
Jag har köpt min klänning med lite hjälp och jag ångrar mig...hade aldrig köpt denna klänning om jag hade vart själv och shoppad...hade egentligen tänkt mig en draperad klänning men står istället med en helt slät klänning som innebär att korsetten jag har köpt inte går att använda och jag hittar ingen bh som fungerar heller, snyft! Känner mig bara utklädd i en fin klänning när jag tar på den, det är inte jag som är fin utan klänningen...
....men vad gör man?! Antingen får jag bita i det sura äpplet eller i panik åka och leta en ny klänning och slänga ut ännu mer pengar efter att jag ändå köpt en dyrare klänning än vad som var tänkt =(
Är dessutom orolig för smink och frisyr eftersom jag inte känner någon som jag vet gör som jag vill ha det....och den som ska göra buketten pratar om helt andra blommor än jag vill ha...det är väl ändå jag som ska få välja?!
Så nu har jag fått lättat mitt hjärta också...puh! Detta hjälpte antagligen inte dig värst mycket men tack för att du skrev denna tråd! När det kommer till bröllop pratar alla bara om hur kul och perfekt det kommer bli ...men egentligen är det en helt vanlig dag som vilken annan och man kan spilla ned kläderna, ha ont i huvudet, bli sjuk och få en stor fet finne på näsan.
Ett tips jag kan bidra med: åk och hyr en snygg klänning, gå till en annan frisör, sminka dig själv och åk till en studio och ta superfina bilder som ni kan ha och visa upp istället där du känner dig så fin som du hade tänkt dig!